Podinspektor ds. księgowości budżetowej

Termin ważności strony 2006-09-28

Burmistrz Supraśla

ul. J. Piłsudskiego 58

16 — 030 Supraśl



OGŁOSZENIE Nr 4/06

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Podinspektor ds. księgowości budżetowej

w Referacie Finansowo-Budżetowym

/ nazwa stanowiska pracy /


1. Wymagania niezbędne :

a/ wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, posiadanie co najmniej

3 letniej praktyki w księgowości,

b/ znajomość ustawy o finansach publicznych,

c/ znajomość ustawy o rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,

d/ obsługa komputera, dokładność i systematyczność, odpowiedzialność

i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.


2. Wymagania dodatkowe :

a/ praktyka w jednostce budżetowej,

b/ dobry stan zdrowia,

c/ znajomość programów komputerowych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

a/ bieżąca dekretacja i ewidencja prowadzona za pomocą programu

finansowo-księgowego dowodów księgowych Urzędu jako jednostki
budżetowej i organu finansowego,

b/ przyjmowanie od referatów urzędu oryginałów faktur, rachunków lub
innych dokumentów wraz z protokołami odbioru, sprawdzanie ich
zgodności z zawartymi umowami i uchwalonym planem finansowym,

c/ przygotowywanie dyspozycji zapłaty zaakceptowanych dokumentów

w formie elektronicznej lub papierowej,

d/ bieżąca obsługa interesantów.


4. Wymagane dokumenty :

a/ życiorys

b/ list motywacyjny

c/ dokument poświadczający wykształcenie ( kserokopia dyplomu szkoły
wyższej lub świadectwa ukończenia szkoły średniej )

d/ kwestionariusz osobowy

e/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach

i umiejętnościach ( kserokopie )


- 2 -



Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu 16 — 030 Supraśl ul. J. Piłsudskiego 58
w godz. 730-1530, a także pocztą na adres Urzędu z dopiskiem : „ Nabór na stanowisko : Podinspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo-Budżetowym” w terminie do dnia 28.09.2006 r.


Aplikacje, które wpłynął do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. J. Piłsudskiego 58.


Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą :



„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r.
o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zmianami ).






Supraśl, dnia 14.09.2006 r.







Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Supraślu

Wytwarzający/odpowiadający: Wiktor Grygiencz

Wprowadzający: Wiktor Grygiencz

Data modyfikacji: 2006-09-14

Opublikował: Aneta Babicz

Data publikacji: 2006-09-14