ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy referent d/s. świadczeń rodzinnych
Termin ważności strony | 2006-09-01 |
---|
Załącznik Nr 3
do zarządzenia Nr 5/2006
Kierownika MOPS w Supraślu
z dnia 27 lipca 2006r
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
W SUPRAŚLU
16-030 SUPRAŚL, UL. PIŁSUDSKIEGO 58
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
REFERENT D/S. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
/ nazwa stanowiska pracy/
1. Wymagania niezbędne:
a/ obywatelstwo polskie,
b/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz praw publicznych,
c/ niekaralność,
d/ brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku urzędniczym,
e/ wykształcenie: minimum jedno z niżej opisanych: Dyplom uzyskania tytułu zawodowego w zawodzie pracownik socjalny, dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych, dyplom wyższej szkoły zawodowej o specjalności praca socjalna lub ukończone studia wyższe o specjalności praca socjalna, tytuł licencjata ekonomii lub administracji,
f/ dobra znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, pakiet MS Office ( WORD, EXCEL) oraz Internetu,
g/ znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego , ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej,
h/ doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej, co najmniej półroczny staż pracy(potwierdzony dokumentami).
2. Wymagania dodatkowe:
a/ prawo jazdy kat. B
b/ znajomość języków obcych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a/ prowadzenie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych
b/ prowadzenie postępowań z zakresu zaliczki alimentacyjnej
c/ prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych
4. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys,
b/ list motywacyjny,
c/ kserokopia dowodu osobistego,
d/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e/ kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
f/ kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
g/ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h/ oświadczenie kandydata o niekaralności,
i/ oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Supraślu, 16-030 Supraśl ul. Piłsudskiego 58 a także pocztą na adres Ośrodka w zamkniętej kopercie z dopiskiem “ Nabór na stanowisko REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH” w terminie do dnia 01 września 2006r. do godz.15,00.
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dla oferty przesłanej pocztą terminem wiążącym jest data wpływu do MOPS, a nie data nadania.
Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji nastąpi w dniu 04 września 2006r. do godz. 15,00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Supraślu ul. Piłsudskiego 58.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r Nr 101 poz. 926 ze zmianami ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001r Nr 142 poz. 1593 ze zmianami).
Kierownik MOPS
w Supraślu
mgr Małgorzata Ostrowska
Metryka strony