Podinspektor ds. ewidencji ludności
Termin ważności strony | 2007-04-18 |
---|
Burmistrz Supraśla
ul. J. Piłsudskiego 58
16 — 030 Supraśl
OGŁOSZENIE Nr 2/07
O NABORZE NA STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. ewidencji ludności w Referacie Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Supraślu
/ nazwa stanowiska pracy /
1. Wymagania niezbędne :
a/ wykształcenie wyższe,
b/ znajomość przepisów prawnych dot. ewidencji ludności,
c/ umiejętność obsługi komputera - MS Office Ewidencja Ludności,
d/ praktyka lub inne zdobyte doświadczenie z zakresu prowadzenia ewidencji
ludności.
2. Wymagania dodatkowe :
a/ umiejętność pracy w zespole
b/ dobry stan zdrowia
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
a/ prowadzenie ewidencji ludności w systemie kartotekowym,
b/ prowadzenie ewidencji ludności w systemie informatycznym,
c/ wydawanie dowodów osobistych,,
d/ wydawanie zaświadczeń z zakresu ewidencji ludności,
e/ sporządzanie spisów wyborców.
4. Wymagane dokumenty :
a/ życiorys
b/ list motywacyjny
c/ dokument poświadczający wykształcenie - kserokopia dyplomu szkoły
wyższej
d/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
e/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach ( kserokopie )
f/ oświadczenie że kandydat na powyższe stanowisko nie był
prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ( przed zawarciem
umowy o pracę wymagane będzie dostarczenie poświadczenia z Krajowego
Rejestru Karnego o niekaralności )
- 2 -
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu 16 — 030 Supraśl ul. J. Piłsudskiego 58
w godz. 730-1530, a także pocztą na adres Urzędu ( liczy się data stempla pocztowego) z dopiskiem : „ Nabór na stanowisko : Podinspektor ds. ewidencji ludności w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego
w Supraślu” w terminie do dnia 18.04.2007 r.
Aplikacje, które wpłynął do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. J. Piłsudskiego 58.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą :
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r.
o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zmianami ).
Burmistrz supraśla
Wiktor Grygiencz
Supraśl, dnia 04.04.2007 r.
Metryka strony