Ogłoszenie o naborze-inspektor ds księgowości budżetowej
Urząd Miejski w Supraślu
ul. J. Piłsudskiego 58
16 - 030 Supraśl
RO.2110.6.2013
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Supraśla informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko :
Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo-Budżetowym
Urzędu Miejskiego w Supraślu w wymiarze 0,5 etatu
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE :
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne,
6. doświadczenie na podobnym stanowisku - staż pracy 5 lat,
7. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i płacy oraz ubezpieczeń społecznych,
rachunkowości budżetowej,
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
II. WYMAGANIA DODATKOWE :
1. znajomość programów komputerowych,
2. umiejętność sporządzania list płacy oraz znajomość programu PŁATNIK
3. dokładność i systematyczność,
4. odpowiedzialność i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU :
1. sporządzanie list wypłat wynagrodzeń i zasiłków,
2. sporządzanie list wypłaty diet radnych,
rozliczanie wydatków sołeckich,
realizacja zadań wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
związanych z naliczaniem, poborem podatku,
realizacja zadań wynikających z realizacji ustawy o ubezpieczeniu społecznym,
roczne bilansowanie dochodów i zaliczek podatku dochodowego, zdrowotnego oraz wystawianie rocznych informacji o dochodach na drukach PIT,
sporządzanie dokumentów - wynikających z zakresów czynności - dla celów emerytalno-rentowych,
sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniach i zatrudnieniu dla celów statystycznych
- WUS,
9. realizacja zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakresie naliczania i terminowego
odprowadzania składki na PFRON,
10. bieżąca obsługa interesantów.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :
1. list motywacyjny,
2. życiorys,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- 2 -
5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
6. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia umożliwiające zatrudnienie na stanowisku
urzędniczym - Inspektor ds. księgowości budżetowej, wydane nie wcześniej niż 30 dni
przed terminem składania ofert,
7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania
z pełnych praw publicznych,
8. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa z oskarżenia publicznego
popełnione umyślnie i umyślne przestępstwa skarbowe, (osoba wybrana w
postępowaniu konkursowym na w/w stanowisko zobowiązana będzie do przedstawienia
zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr
101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia naboru na w/w stanowisko,
10. dokument potwierdzający posiadanie obywatelstwa polskiego.
Dokumenty należy składać podpisane, a kopie własnoręcznie potwierdzone za zgodność
z oryginałem.
V. INNE INFORMACJE ORAZ WARUNKI ZATRUDNIENIA :
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska kandydata wraz z adresem i dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektor ds. księgowości budżetowej” w siedzibie Urzędu w sekretariacie lub Punkcie Obsługi Interesanta, lub pocztą na adres : Urząd Miejski w Supraślu ul. ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl,
w terminie do dnia 22 lipca 2013 r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Informacja o wstępnej weryfikacji oraz wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Supraśl oraz na tablicy informacyjnej siedziby Urzędu Miejskiego w Supraślu.
Warunki zatrudnienia :
Przewidywane zatrudnienie na stanowisku w wymiarze : 0,5 etatu
W przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6 miesięcy.
Wynagrodzenie pracownicze ustalane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów
z dn. 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm ) oraz Regulaminem Wynagradzania Pracowników w Urzędzie Miejskim w Supraślu.
Informacje dodatkowe :
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Supraślu wynosił poniżej 6 %.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- 3 -
Uwagi :
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji. Numer telefonu należy zawrzeć w kwestionariuszu osobowym lub cv.
Złożone aplikacje nie podlegają zwrotowi.
Ogłaszający konkurs zastrzega możliwość unieważnienia postępowania konkursowego.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu o naborze w zakresie warunków zatrudnienia zastosowanie będą miały powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności ustawa o pracownikach samorządowych.
Supraśl, dnia 11.07.2013 r. Burmistrz Supraśla
dr Radosław Dobrowolski
Metryka strony