Informacja w sprawie podatku leśnego
Złożenie informacji w sprawie podatku leśnego
Składający:
Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami lasów, posiadaczami samoistnymi lasów, użytkownikami wieczystymi lasów, posiadaczami lasów, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.
Termin składania:
Osoby fizyczne są obowiązane złożyć właściwemu organowi podatkowemu informację o lasach, sporządzoną na formularzu według ustalonego wzoru, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku leśnego lub jeżeli w trakcie roku podatkowego zaistniało zdarzenie mające wpływ na wysokość opodatkowania w tym roku, a w szczególności zmiana sposobu wykorzystywania przedmiotu opodatkowania lub jego części, w terminie 14 dni od dnia zaistnienia tego zdarzenia.
Podstawa prawna:
art. 2, ust. 1, art. 6, ust. 2 ustawy z dnia 30 października 2002r. o podatku leśnym (Dz. U. Nr 200, poz. 1682)
Miejsce załatwienia sprawy i osoby odpowiedzialne:
pokój nr 6 - inspektor Barbara Sosnowska, inspektor Edyta Biełaga
Termin załatwienia sprawy:
1 miesiąc, a w sprawach szczególnie skomplikowanych 2 miesiące, od daty złożenia informacji
Opłaty:
- brak
Tryb odwoławczy:
Od decyzji określających wymiar podatku od nieruchomości, rolnego leśnego lub zmieniającej decyzję wymiarową służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku w terminie 14 dni od daty jej doręczenia za pośrednictwem Burmistrza Supraśla.
Metryka strony