Rejestr Zarządzeń Burmistrza I półrocze 2017 roku

­­­­­­REJESTR  ZARZĄDZEŃ

(KADENCJA 2014 – 2018)

2017

Lp.

Nr zarządzenia

z dnia

w sprawie

Jednostka

realizująca

Wykonanie zarządzenia

UWAGI

1.

0050.1.254.2017

03.01.2017

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie polityki społecznej i wspierania rodziny, planowanego do realizacji w 2017 r.

 

A.Kuczyńska

 

 

2.

0050.1.255.2017

04.01.2017

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej, planowanych do realizacji w 2017 r.

 

A.Kuczyńska

 

 

3.

0050.1.256.2017

05.01.2017

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie kultury planowanych do realizacji w 2017 r.

A.Kuczyńska

 

 

4.

0050.1.257.2017

05.01.2017

w sprawie upoważnienia Pani Joanny Mieldzicz-Kopciewskiej …

M.Ostrowska

 

 

5.

0050.1.258.2017

05.01.2017

w sprawie upoważnienia Pani Małgorzaty Ostrowskiej do …

M.Ostrowska

 

 

6.

0050.1.259.2017

13.01.2017

w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r.

L.Majewska

 

 

7.

0050.1.260.2017

18.01.2017

w sprawie zmiany zarządzenia dotyczącego ustalenia stawek czynszu najmu lokali użytkowych

S.Grabowski

 

 

8.

0050.1.261.2017

31.01.2017

w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r.

L.Majewska

 

 

9.

0050.1.262.2017

30.01.2017

w sprawie powołania Komisji Konkursowej do zaopiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na realizację  zadań publicznych w zakresie kultury – planowanych do realizacji w 2017 r.

 

M.Piotrowska

 

 

10.

0050.1.263.2017

30.01.2017

w sprawie powołania Komisji Konkursowej do zaopiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na realizację  zadań publicznych w zakresie polityki społecznej i wspierania rodziny – planowanych do realizacji w 2017 r.

 

M.Piotrowska

 

 

11.

0050.1.264.2017

30.01.2017

w sprawie w sprawie powołania Komisji Konkursowej do zaopiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na realizację  zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej – planowanych do realizacji w 2017 r.

 

M.Piotrowska

 

 

12.

0050.1.265.2017

02.02.2017

w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację w 2017 r. „Programu zapobiegania czynnikom raka szyjki macicy …”

M.Piotrowska

 

 

13.

0050.1.266.2017

06.02.2017

w sprawie ogłoszenia rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie polityki społecznej, planowanego do realizacji 2 2017 roku

A.Kuczyńska

 

 

14.

0050.1.267.2017

10.02.2017

w sprawie zmiany zarządzenia dotyczącego ustalenia stawek czynszu najmu lokali użytkowych

I.Ogłuszka

 

 

15.

0050.1.268.2017

23.02.2017

w sprawie przyznania dotacji na realizację zadań publicznych w zakresie kultury, planowanych do realizacji w 2017 roku

M.Piotrowska

 

 

16.

0050.1.269.2017

28.02.2017

w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r.

L.Majewska

 

 

17.

0050.1.270.2017

06.03.2017

w sprawie przyznania dotacji na realizację zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej, planowanych do realizacji w 2017 r.

 

M.Piotrowska

 

 

18.

0050.1.271.2017

09.03.2017

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie promowania trzeźwego stylu życia..

M.Piotrowska

 

 

19.

0050.1.272.2017

16.03.2017

w sprawie dokonania zmian w składzie Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

A.Ejsmont

 

 

20.

0050.1.273.2017

24.03.2017

w sprawie ustalenia zasad sprzedaży drewna opałowego …

J.Zwaliński

 

 

21.

0050.1.274.2017

28.03.2017

w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2016 r.

L.Majewska

 

 

22.

0050.1.275.2017

28.03.2017

w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury oraz informacji o stanie mienia komunalnego za 2016 r.

 

L.Majewska

 

 

23.

0050.1.276.2017

31.03.2017

w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r.

L.Majewska

 

 

24.

0050.1.277.2017

31.03.2017

w sprawie nabycia na rzecz Gminy Supraśl nieruchomości niezabudowanej oznaczonej w ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 634/1 o pow. 0,1148 ha

 

I.Ogłuszka

 

 

25.

0050.1.278.2017

 

18.04.2017

w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia postępowania konkursowego na kandydata na stanowisko Dyrektora Przedszkola im. Jana Pawła II z Oddziałami Integracyjnymi w Supraślu

 

A.Kalinowska

 

 

26.

0050.1.279.2017

 

19.04.2017

w sprawie powołania Komisji Konkursowej do zaopiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie promowania trzeźwego stylu życia …

 

M.Piotrowska

 

 

27.

0050.1.280.2017

 

19.04.2017

w sprawie ogłoszenia rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie promowania trzeźwego stylu życia …

 

M.Piotrowska

 

 

28.

 

0050.1.281.2017

21.04.2017

w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r.

L.Majewska

 

 

29.

 

 

 

 

 

 

30.

0050.1.283.2017

28.04.2017

w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r.

L.Majewska

 

 

31.

0050.1.284.2017

04.05.2017

w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie ustalenia stawek za dzierżawienie gruntów stanowiących własność Gminy Supraśl

I.Ogłuszka

 

 

32.

0050.1.285.2017

04.05.2017

w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w drodze bezprzetargowej części nieruchomości położonej w Supraślu, w rejonie Placu Tadeusza Kościuszki oraz sporządzenia wykazu nieruchomości

 

I.Ogłuszka

 

 

33.

0050.1.286.2017

08.05.2017

w sprawie powierzenia stanowiska Dyrektora Przedszkola

im. Jana Pawła II z Oddziałami Integracyjnymi w Supraślu

Pani Beacie Grochowskiej - Surowiec

 

A.Kalinowska

 

 

34.

0050.1.287.2017

15.05.2017

w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r.

L.Majewska

 

 

35.

0050.1.288.2017

15.05.2017

w sprawie powołania komisji konkursowej (koncepcja rewaloryzacji Ogrodu Saskiego)

A.Bielska

 

 

36.

0050.1.289.2017

22.05.2017

w sprawie oddania w dzierżawę  w trybie bezprzetargowym niezabudowanej nieruchomości położonej w Supraślu, u zbiegu ul.Dublaka i ul.W.Wróblewskiego

J.Zwaliński

 

 

37.

0050.1.290.2017

25.05.2017

w sprawie ustalenia zasad sprzedaży drewna opałowego

J.Zwaliński

 

 

38.

0050.1.291.2017

25.05.2017

w sprawie ogłoszenia konkursu na realizację „Programu zdrowotnego – szczepienie przeciwko grypie …”

M.Piotrowskla

 

 

39.

0050.1.292.2017

25.05.2017

w sprawie nieodpłatnego nabycia na rzecz Gminy Supraśl nieruchomości zabudowanej oznaczonej w ewidencji gruntów  numerem geodezyjnym 45/3, położonej w obrębie 5 - Jałówka

 

I.Ogłuszka

 

 

40.

0050.1.293.2017

30.05.2017

w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r.

L.Majewska

 

 

41.

0050.1.294.2017

30.05.2017

w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości położonej w Supraślu przy ul.Piłsudskiego

 

J.Zwaliński

 

 

42.

0050.1.295.2017

30.05.2017

w sprawie w przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości położonej w Supraślu w pobliżu rzeki Supraśl

 

J.Zwaliński

 

 

43.

0050.1.296.2017

 

30.05.2017

w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości położonej w Supraślu przy ul.Nowej

 

J.Zwaliński

 

 

44.

0050.1.297.2017

05.06.2017

w sprawie nabycia na rzecz Gminy Supraśl nieruchomości niezabudowanej oznaczonej jako działka nr 116/47, położonej w Grabówce

 

I.Ogłuszka

 

 

45.

0050.1.298.2017

07.06.2017

w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie ustalenia stawek za dzierżawienie gruntów stanowiących własność Gminy Supraśl

I.Ogłuszka

 

 

46.

0050.1.299.2017

12.06.2017

w sprawie oddania w najem w drodze bezprzetargowej części nieruchomości położonych w Supraślu, w rejonie Palcu T.Kościuszki

 

I.Ogłuszka

 

 

47.

0050.1.300.2017

12.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Pauliny Chomczyk – pracownika MOPS w Supraślu do prowadzenia postępowania w sprawach świadczeń rodzinnych

 

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

48.

0050.1.301.2017

12.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Pauliny Chomczyk – pracownika MOPS w Supraślu do prowadzenia postępowania w sprawach prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

 

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

49.

0050.1.302.2017

12.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Pauliny Chomczyk – pracownika MOPS w Supraślu do prowadzenia postępowań w sprawach świadczenia wychowawczego

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

50.

0050.1.303.2017

12.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Pauliny Chomczyk – pracownika MOPS w Supraślu do prowadzenia postępowań uregulowanych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”

 

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

51.

0050.1.304.2017

26.06.2017

w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r.

L.Majewska

 

 

52.

0050.1.305.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Kierownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

 

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

53.

0050.1.306.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Joanny Mieldzicz-Kopciewskiej z-cy kierownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

 

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

54.

0050.1.307.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Pauliny Chomczyk – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

55.

0050.1.308.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Katarzyny Domaszewicz – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

56.

0050.1.309.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Magdaleny Kruszewskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

57.

0050.1.310.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Katarzyny Barbary Cichowskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

58.

0050.1.311.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Moniki Aleksiejuk – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

59.

0050.1.312.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Anny Ejsmont – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

60.

0050.1.313.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Diany Katarzyny Noceń – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

 

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

61.

0050.1.314.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Barbary Subieta– pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

62.

0050.1.315.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Doroty Supronik-Kalskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

 

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

63.

0050.1.316.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Anny Szeremietjew – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

64.

0050.1.317.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Darii Buńkowskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

65.

0050.1.318.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Elżbiety Grygoruk – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

66.

0050.1.319.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Katarzyny Falkowskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

67.

0050.1.320.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Agaty Gromak – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

68.

0050.1.321.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Barbary Węcławskiej-Nowik – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

 

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

69.

0050.1.322.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Agnieszki Zwolińskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

70.

0050.1.323.2017

27.06.2017

w sprawie upoważnienia Pani Agnieszki Wilkaniec – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem

J.Mieldzicz-Kopciewska

 

 

71.

0050.1.324.2017

30.06.2017

w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r.

L.Majewska

 

 

72.

0050.1.325.2017

30.06.2017

w sprawie zmiany WPF Gminy Supraśl

L.Majewska

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Supraślu

Wytwarzający/odpowiadający: Marian Brajczewski

Data wytworzenia: 2017-06-30

Wprowadzający: Joanna Matel

Data modyfikacji: 2017-07-19

Opublikował: Joanna Matel

Data publikacji: 2017-07-17