Rejestr Zarządzeń Burmistrza I półrocze 2017 roku
REJESTR ZARZĄDZEŃ
(KADENCJA 2014 – 2018)
2017
Lp. |
Nr zarządzenia |
z dnia |
w sprawie |
Jednostka realizująca |
Wykonanie zarządzenia |
UWAGI |
1. |
0050.1.254.2017 |
03.01.2017 |
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie polityki społecznej i wspierania rodziny, planowanego do realizacji w 2017 r. |
A.Kuczyńska |
|
|
2. |
0050.1.255.2017 |
04.01.2017 |
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej, planowanych do realizacji w 2017 r. |
A.Kuczyńska |
|
|
3. |
0050.1.256.2017 |
05.01.2017 |
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie kultury planowanych do realizacji w 2017 r. |
A.Kuczyńska |
|
|
4. |
0050.1.257.2017 |
05.01.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Joanny Mieldzicz-Kopciewskiej … |
M.Ostrowska |
|
|
5. |
0050.1.258.2017 |
05.01.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Małgorzaty Ostrowskiej do … |
M.Ostrowska |
|
|
6. |
0050.1.259.2017 |
13.01.2017 |
w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r. |
L.Majewska |
|
|
7. |
0050.1.260.2017 |
18.01.2017 |
w sprawie zmiany zarządzenia dotyczącego ustalenia stawek czynszu najmu lokali użytkowych |
S.Grabowski |
|
|
8. |
0050.1.261.2017 |
31.01.2017 |
w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r. |
L.Majewska |
|
|
9. |
0050.1.262.2017 |
30.01.2017 |
w sprawie powołania Komisji Konkursowej do zaopiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie kultury – planowanych do realizacji w 2017 r. |
M.Piotrowska |
|
|
10. |
0050.1.263.2017 |
30.01.2017 |
w sprawie powołania Komisji Konkursowej do zaopiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie polityki społecznej i wspierania rodziny – planowanych do realizacji w 2017 r. |
M.Piotrowska |
|
|
11. |
0050.1.264.2017 |
30.01.2017 |
w sprawie w sprawie powołania Komisji Konkursowej do zaopiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej – planowanych do realizacji w 2017 r. |
M.Piotrowska |
|
|
12. |
0050.1.265.2017 |
02.02.2017 |
w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację w 2017 r. „Programu zapobiegania czynnikom raka szyjki macicy …” |
M.Piotrowska |
|
|
13. |
0050.1.266.2017 |
06.02.2017 |
w sprawie ogłoszenia rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie polityki społecznej, planowanego do realizacji 2 2017 roku |
A.Kuczyńska |
|
|
14. |
0050.1.267.2017 |
10.02.2017 |
w sprawie zmiany zarządzenia dotyczącego ustalenia stawek czynszu najmu lokali użytkowych |
I.Ogłuszka |
|
|
15. |
0050.1.268.2017 |
23.02.2017 |
w sprawie przyznania dotacji na realizację zadań publicznych w zakresie kultury, planowanych do realizacji w 2017 roku |
M.Piotrowska |
|
|
16. |
0050.1.269.2017 |
28.02.2017 |
w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r. |
L.Majewska |
|
|
17. |
0050.1.270.2017 |
06.03.2017 |
w sprawie przyznania dotacji na realizację zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej, planowanych do realizacji w 2017 r. |
M.Piotrowska |
|
|
18. |
0050.1.271.2017 |
09.03.2017 |
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie promowania trzeźwego stylu życia.. |
M.Piotrowska |
|
|
19. |
0050.1.272.2017 |
16.03.2017 |
w sprawie dokonania zmian w składzie Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych |
A.Ejsmont |
|
|
20. |
0050.1.273.2017 |
24.03.2017 |
w sprawie ustalenia zasad sprzedaży drewna opałowego … |
J.Zwaliński |
|
|
21. |
0050.1.274.2017 |
28.03.2017 |
w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2016 r. |
L.Majewska |
|
|
22. |
0050.1.275.2017 |
28.03.2017 |
w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury oraz informacji o stanie mienia komunalnego za 2016 r. |
L.Majewska |
|
|
23. |
0050.1.276.2017 |
31.03.2017 |
w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r. |
L.Majewska |
|
|
24. |
0050.1.277.2017 |
31.03.2017 |
w sprawie nabycia na rzecz Gminy Supraśl nieruchomości niezabudowanej oznaczonej w ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 634/1 o pow. 0,1148 ha |
I.Ogłuszka |
|
|
25. |
0050.1.278.2017 |
18.04.2017 |
w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia postępowania konkursowego na kandydata na stanowisko Dyrektora Przedszkola im. Jana Pawła II z Oddziałami Integracyjnymi w Supraślu |
A.Kalinowska |
|
|
26. |
0050.1.279.2017 |
19.04.2017 |
w sprawie powołania Komisji Konkursowej do zaopiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie promowania trzeźwego stylu życia … |
M.Piotrowska |
|
|
27. |
0050.1.280.2017 |
19.04.2017 |
w sprawie ogłoszenia rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie promowania trzeźwego stylu życia … |
M.Piotrowska |
|
|
28.
|
0050.1.281.2017 |
21.04.2017 |
w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r. |
L.Majewska |
|
|
29. |
|
|
|
|
|
|
30. |
0050.1.283.2017 |
28.04.2017 |
w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r. |
L.Majewska |
|
|
31. |
0050.1.284.2017 |
04.05.2017 |
w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie ustalenia stawek za dzierżawienie gruntów stanowiących własność Gminy Supraśl |
I.Ogłuszka |
|
|
32. |
0050.1.285.2017 |
04.05.2017 |
w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w drodze bezprzetargowej części nieruchomości położonej w Supraślu, w rejonie Placu Tadeusza Kościuszki oraz sporządzenia wykazu nieruchomości |
I.Ogłuszka |
|
|
33. |
0050.1.286.2017 |
08.05.2017 |
w sprawie powierzenia stanowiska Dyrektora Przedszkola im. Jana Pawła II z Oddziałami Integracyjnymi w Supraślu Pani Beacie Grochowskiej - Surowiec |
A.Kalinowska |
|
|
34. |
0050.1.287.2017 |
15.05.2017 |
w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r. |
L.Majewska |
|
|
35. |
0050.1.288.2017 |
15.05.2017 |
w sprawie powołania komisji konkursowej (koncepcja rewaloryzacji Ogrodu Saskiego) |
A.Bielska |
|
|
36. |
0050.1.289.2017 |
22.05.2017 |
w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym niezabudowanej nieruchomości położonej w Supraślu, u zbiegu ul.Dublaka i ul.W.Wróblewskiego |
J.Zwaliński |
|
|
37. |
0050.1.290.2017 |
25.05.2017 |
w sprawie ustalenia zasad sprzedaży drewna opałowego |
J.Zwaliński |
|
|
38. |
0050.1.291.2017 |
25.05.2017 |
w sprawie ogłoszenia konkursu na realizację „Programu zdrowotnego – szczepienie przeciwko grypie …” |
M.Piotrowskla |
|
|
39. |
0050.1.292.2017 |
25.05.2017 |
w sprawie nieodpłatnego nabycia na rzecz Gminy Supraśl nieruchomości zabudowanej oznaczonej w ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 45/3, położonej w obrębie 5 - Jałówka |
I.Ogłuszka |
|
|
40. |
0050.1.293.2017 |
30.05.2017 |
w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r. |
L.Majewska |
|
|
41. |
0050.1.294.2017 |
30.05.2017 |
w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości położonej w Supraślu przy ul.Piłsudskiego |
J.Zwaliński |
|
|
42. |
0050.1.295.2017 |
30.05.2017 |
w sprawie w przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości położonej w Supraślu w pobliżu rzeki Supraśl |
J.Zwaliński |
|
|
43. |
0050.1.296.2017 |
30.05.2017 |
w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości położonej w Supraślu przy ul.Nowej |
J.Zwaliński |
|
|
44. |
0050.1.297.2017 |
05.06.2017 |
w sprawie nabycia na rzecz Gminy Supraśl nieruchomości niezabudowanej oznaczonej jako działka nr 116/47, położonej w Grabówce |
I.Ogłuszka |
|
|
45. |
0050.1.298.2017 |
07.06.2017 |
w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie ustalenia stawek za dzierżawienie gruntów stanowiących własność Gminy Supraśl |
I.Ogłuszka |
|
|
46. |
0050.1.299.2017 |
12.06.2017 |
w sprawie oddania w najem w drodze bezprzetargowej części nieruchomości położonych w Supraślu, w rejonie Palcu T.Kościuszki |
I.Ogłuszka |
|
|
47. |
0050.1.300.2017 |
12.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Pauliny Chomczyk – pracownika MOPS w Supraślu do prowadzenia postępowania w sprawach świadczeń rodzinnych |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
48. |
0050.1.301.2017 |
12.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Pauliny Chomczyk – pracownika MOPS w Supraślu do prowadzenia postępowania w sprawach prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
49. |
0050.1.302.2017 |
12.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Pauliny Chomczyk – pracownika MOPS w Supraślu do prowadzenia postępowań w sprawach świadczenia wychowawczego |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
50. |
0050.1.303.2017 |
12.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Pauliny Chomczyk – pracownika MOPS w Supraślu do prowadzenia postępowań uregulowanych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
51. |
0050.1.304.2017 |
26.06.2017 |
w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r. |
L.Majewska |
|
|
52. |
0050.1.305.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Kierownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
53. |
0050.1.306.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Joanny Mieldzicz-Kopciewskiej z-cy kierownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
54. |
0050.1.307.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Pauliny Chomczyk – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
55. |
0050.1.308.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Katarzyny Domaszewicz – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
56. |
0050.1.309.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Magdaleny Kruszewskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
57. |
0050.1.310.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Katarzyny Barbary Cichowskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
58. |
0050.1.311.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Moniki Aleksiejuk – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
59. |
0050.1.312.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Anny Ejsmont – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
60. |
0050.1.313.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Diany Katarzyny Noceń – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
61. |
0050.1.314.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Barbary Subieta– pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
62. |
0050.1.315.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Doroty Supronik-Kalskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
63. |
0050.1.316.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Anny Szeremietjew – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
64. |
0050.1.317.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Darii Buńkowskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
65. |
0050.1.318.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Elżbiety Grygoruk – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
66. |
0050.1.319.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Katarzyny Falkowskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
67. |
0050.1.320.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Agaty Gromak – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
68. |
0050.1.321.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Barbary Węcławskiej-Nowik – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
69. |
0050.1.322.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Agnieszki Zwolińskiej – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
70. |
0050.1.323.2017 |
27.06.2017 |
w sprawie upoważnienia Pani Agnieszki Wilkaniec – pracownika MOPS w Supraślu do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem |
J.Mieldzicz-Kopciewska |
|
|
71. |
0050.1.324.2017 |
30.06.2017 |
w sprawie zmian do budżetu gminy na 2017 r. |
L.Majewska |
|
|
72. |
0050.1.325.2017 |
30.06.2017 |
w sprawie zmiany WPF Gminy Supraśl |
L.Majewska |
|
|
Metryka strony