Ogłoszenie nr 88208 - 2017
z dnia 2017-05-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70849-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, krajowy numer identyfikacyjny
5065914800000, ul.
ul. Piłsudskiego
58,
16030
Supraśl, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
085 7132725, 7132701, faks
085 7132720, 7132725, e-mail
zp@suprasl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.suprasl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY SUPRAŚL W ROKU 2017-2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.2017 II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1)Przedmiotem
zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy
Supraśl.
2)W zakresie prac wykonywane będą usługi: żwirowania (punktowe, liniowe
w miarę potrzeb) dróg gminnych. Wielkość robót w okresie trwania
zamówienia wynikać będzie z aktualnych potrzeb, poszczególne odcinki
dróg będą wskazywane każdorazowo przez Zamawiającego. Wykonanie
zamówienia obejmuje 4 rejony terenu gminy Supraśl. Rejon 1 wsie:
Grabówka, Sobolewo, Zaścianki, Henrykowo; rejon 2 wsie: Ogrodniczki,
Karakule, Sowlany, Ciasne; rejon 3: wsie puszczańskie (Sokołda i
okolice); rejon 4: miasto Supraśl.
Zakres prac obejmuje
a)żwirowanie dróg - zakup i dostarczenie kruszywa pospółki zaglinionej o
frakcji 0-31,5, służącego do naprawy dróg. Mieszanka winna pochodzić z
kruszywa sortowanego o frakcji 0 - 31,5 mm. Żwir musi mieć
udokumentowane źródło pochodzenia tzn. pochodzić ze żwirowni
posiadającej koncesję na wydobycie kruszywa oraz udokumentowaną frakcję
żwiru. Zamawiający wymaga, aby dostarczona pospółka posiadała
odpowiednie właściwości do wykonywania nasypów drogowych (była spoista i
łatwo zagęszczała się), miała właściwości do samo zagęszczania się w
trakcie normalnego użytkowania drogi. Kruszywo powinno być jednorodne
bez zanieczyszczeń obcych. Zamawiający w każdym momencie realizacji
zamówienia zastrzega możliwość kontroli punktu poboru kruszywa,
sortowników do przygotowania pospółki.
b)Dostawa samochodem ciężarowym samowyładowczym obejmująca: załadunek,
wyładunek, miejscowe ułożenie materiału, zasypanie dziur, wyrw,
nierówności występujących na drogach oraz rozplantowanie materiału przy
użyciu równiarki drogowej i wałowanie walcem drogowym (usługa wałowania
będzie każdorazowo zlecana przez Zmawiającego). Dostawa kruszywa
naturalnego, które powinno spełniać wymagania normy PN-B-11111 i
PN-B-11113 ma być potwierdzona udokumentowaniem źródeł ich poboru,
każdorazowo potwierdzona dokumentem stwierdzającym ilość materiału.
Zamawiający będzie określał ilość żwiru niezbędną do wykonania zlecenia.
Na żądanie Zamawiającego należy przedłożyć dokument potwierdzający
jakość kruszywa.
Przewidywana (szacowana) ilość Mg kruszywa do wykorzystania w roku
2017-2018 - 12 000 Mg ( w założeniu: zakup i dowóz kruszywa wraz z
rozplantowaniem - 30% i zakupu i dowozu kruszywa wraz z rozplantowaniem i
walcowaniem – 70%). Powyższa ilość stanowi jedynie wartość szacunkową
planowaną do realizacji przez Zamawiającego w 2017-2018 roku i w
rzeczywistości może być mniejsza. Zadanie finansowane będzie z budżetu
gminy Supraśl w tym ze środków stanowiących fundusz sołecki na 2017-2018
r.
Poszczególne ulice, drogi oraz zakres usługi będą każdorazowo zlecane
przez Zamawiającego, zlecenia wynikać będą z aktualnych potrzeb.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT300000 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kaczanowski Jarosław,
,
ul. Kilińskiego 18,
17-100,
Bielsk Podlaski, kraj/woj.
podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 330000 Oferta z najniższą ceną/kosztem 330000 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 330000 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|