Ogłoszenie nr 82904 - 2017
z dnia 2017-05-15 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt
jest współfinansowany jest w ramach dwóch osi priorytetowych
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020: a)
Oś priorytetowa I- Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności Gospodarki
regionu, Działanie 1.4 Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie
atrakcyjności inwestycyjnej województwa. b) Oś priorytetowa IV: Poprawa
dostępności Transportowej, Działanie 4.1. Mobilność regionalna. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75885-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, krajowy numer identyfikacyjny
5065914800000, ul.
ul. Piłsudskiego
58,
16030
Supraśl, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
085 7132725, 7132701, faks
085 7132720, 7132725, e-mail
zp@suprasl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.suprasl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie
funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi
przy realizacji inwestycji polegającej na budowie z rozbudową ulic:
Kodeksu Supraskiego, Rymarka Uroczysko Pustelnia w Supraślu wraz z
niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach projektu pn. „Projekt
zintegrowany: poprawa dostępności do terenów inwestycyjnych przy ul.
Kodeksu Supraskiego w Supraślu”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.4.2017 II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad
robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji polegającej na budowie z
rozbudową ulic: Kodeksu Supraskiego, Rymarka Uroczysko Pustelnia w
Supraślu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach projektu
pn. „Projekt zintegrowany: poprawa dostępności do terenów
inwestycyjnych przy ul. Kodeksu Supraskiego w Supraślu” w zakresie:
a) Robót drogowych,
b) Robót sanitarnych,
c) Robót elektrycznych.
Zakres planowanych działań w ramach realizacji inwestycji obejmuje:
a)budowę ulicy Kodeksu Supraskiego obejmującej budowę nawierzchni
jezdni, chodników, zjazdów bramowych, budowę sieci wodociągowej, sieci
kanalizacji deszczowej z separatorem, sieci kanalizacji sanitarnej
grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią, sieci oświetlenia ulicznego,
przebudowa: sieci telefonicznej, sieci gazowej, kabli energetycznych,
b)budowę z rozbudową ulicy Rymarka obejmującej budowę nawierzchni
jezdni, chodników, ciągu pieszo- rowerowego, zjazdów bramowych, miejsc
postojowych, nawierzchni utwardzonej, budowę sieci wodociągowej, sieci
kanalizacji deszczowej, sieci kanalizacji sanitarnej, linii oświetlenia
ulicznego,
c)budowę drogi dojazdowej w ul. Rymarka i Uroczysko Pustelnia w Supraślu
obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, budowę, sieci
wodociągowej, sieci energetycznej, linii oświetlenia ulicznego.
Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje prace wykonywane z tytułu
sprawowanego nadzoru w trakcie prowadzenia prac budowlanych, o których
mowa w ust. 3 oraz prac wykonywanych w okresie zgłaszania i usuwania
wad, a w tym w ramach gwarancji lub rękojmi za wady.
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w granicach posiadanego umocowania
będzie przedstawicielem Zamawiającego w ramach umowy zawartej z
Wykonawcą na wykonanie robót budowlanych.
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie pełny zakres
czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo
budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) dla osoby pełniącej
funkcję nadzoru inwestorskiego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ –
opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62266 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Inynieryjne i Doradcze DROGEST Lidia Kasprzak,
,
ul. Łagodna 1/6,
15-757,
Białystok, kraj/woj.
podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57810 Oferta z najniższą ceną/kosztem 57810 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57810 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|