Ogłoszenie nr 28318 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Supraśl:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 22820-2017
Data: 09/02/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Supraśl, Krajowy numer identyfikacyjny 5065914800000, ul. ul. Piłsudskiego  58, 16030   Supraśl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7132725, 7132701, e-mail zp@suprasl.pl, faks 085 7132720, 7132725.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest: budowa z rozbudową ulicy Kodeksu Supraskiego, Rymarka Uroczysko Pustelnia w Supraślu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zakres prac obejmuje: 1) budowę ulicy Kodeksu Supraskiego obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, zjaz-dów bramowych, budowę sieci wodociągowej, sieci kanalizacji deszczowej z separatorem, sieci ka-nalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią, sieci oświetlenia ulicznego, przebudo-wa: sieci telefonicznej, sieci gazowej, kabli energetycznych. W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - Rozbiórka elementów dróg, - Wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, - ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie zjazdów na posesje, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, skrzyżowań i wjazdów, - budowa sieci kanalizacji deszczowej i separatora, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią, - budowa sieci wodociągowej, - budowa linii oświetleniowej, - posadowienie szafy kablowej oświetleniowej, - przebudowa sieci telefonicznej, - przebudowa kabli energetycznych, - przebudowa sieci gazowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących studni rewizyjnych kanału sanitarnego do nowej niwelety drogi, - regulacja studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących zasuw gazowych oraz sączków do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2) budowę z rozbudową ulicy Rymarka obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, cią-gu pieszo- rowerowego, zjazdów bramowych, miejsc postojowych, nawierzchni utwardzonej, bu-dowę sieci wodociągowej , sieci kanalizacji deszczowej, sieci kanalizacji sanitarnej, linii oświetlenia ulicznego. W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty: - Rozbiórka elementów dróg, - wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, - ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie zjazdów na posesje, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, skrzyżowań i wjazdów, - budowa sieci kanalizacji deszczowej, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej, - budowa sieci wodociągowej, - budowa linii oświetleniowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących studni rewizyjnych kanału sanitarnego do nowej niwelety drogi, - regulacja studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących zasuw gazowych oraz sączków do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 3) budowę drogi dojazdowej w ul. Rymarka i Uroczysko Pustelnia w Supraślu obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, budowę, sieci wodociągowej , sieci energetycznej, linii oświetlenia ulicznego W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty: - Rozbiórka elementów dróg, - wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, - budowa sieci wodociągowej, - budowa sieci energetycznej, - budowa linii oświetleniowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 4) wykonanie i ustawienie tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi programu RPOWP- 2 szt. 5) wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi programu RPOWP- 2 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 3 -letniej gwarancji. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności, w tym: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3A ustawy Pzp (zatrudnionych na umowę o pracę): Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedstawi oświadczenie o zatrudnieniu osób na umowę o pracę we wskazanym niżej zakresie. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: - Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. - Niedopełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt a) skutkuje naliczeniem kar w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto w każdym przypadku stwierdzenia uchybienia. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia (czynności dotyczą branży drogowej): • Roboty ziemne • Roboty przygotowawcze • Podbudowy • Układanie nawierzchni jezdni, elementów ulic. - Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania stosuje się odpowiednio do podwykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest: budowa z rozbudową ulicy Kodeksu Supraskiego, Rymarka Uroczysko Pustelnia w Supraślu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zakres prac obejmuje: 1) budowę ulicy Kodeksu Supraskiego obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, zjaz-dów bramowych, budowę sieci wodociągowej, sieci kanalizacji deszczowej z separatorem, sieci ka-nalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią, sieci oświetlenia ulicznego, przebudo-wa: sieci telefonicznej, sieci gazowej, kabli energetycznych. W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - Rozbiórka elementów dróg, - Wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, - ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie zjazdów na posesje, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, skrzyżowań i wjazdów, - budowa sieci kanalizacji deszczowej i separatora, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią, - budowa sieci wodociągowej, - budowa linii oświetleniowej, - posadowienie szafy kablowej oświetleniowej, - przebudowa sieci telefonicznej, - przebudowa kabli energetycznych, - przebudowa sieci gazowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących studni rewizyjnych kanału sanitarnego do nowej niwelety drogi, - regulacja studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących zasuw gazowych oraz sączków do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2) budowę z rozbudową ulicy Rymarka obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, cią-gu pieszo- rowerowego, zjazdów bramowych, miejsc postojowych, nawierzchni utwardzonej, bu-dowę sieci wodociągowej , sieci kanalizacji deszczowej, sieci kanalizacji sanitarnej, linii oświetlenia ulicznego. W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty: - Rozbiórka elementów dróg, - wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, - ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie zjazdów na posesje, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, skrzyżowań i wjazdów, - budowa sieci kanalizacji deszczowej, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej, - budowa sieci wodociągowej, - budowa linii oświetleniowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących studni rewizyjnych kanału sanitarnego do nowej niwelety drogi, - regulacja studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących zasuw gazowych oraz sączków do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 3) budowę drogi dojazdowej w ul. Rymarka i Uroczysko Pustelnia w Supraślu obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, budowę, sieci wodociągowej , sieci energetycznej, linii oświetlenia ulicznego W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty: - Rozbiórka elementów dróg, - wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, - budowa sieci wodociągowej, - budowa sieci energetycznej, - budowa linii oświetleniowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 4) wykonanie i ustawienie tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi programu RPOWP- 2 szt. 5) wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi programu RPOWP- 2 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 3 -letniej gwarancji. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności, w tym: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3A ustawy Pzp (zatrudnionych na umowę o pracę): Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedstawi oświadczenie o zatrudnieniu osób na umowę o pracę we wskazanym niżej zakresie. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: - Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. - Niedopełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt a) skutkuje naliczeniem kar w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto w każdym przypadku stwierdzenia uchybienia. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia (czynności dotyczą branży drogowej): • Roboty przygotowawcze • Podbudowy • Układanie nawierzchni jezdni, elementów ulic. - Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania stosuje się odpowiednio do podwykonawcy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Główny kod CPV: 45100000-8
W ogłoszeniu powinno być: Główny kod CPV: 45230000-8

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o opuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 27/02/2017, godzina 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o opuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 01/03/2017, godzina 11:00

II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 4.Przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1)zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 4 ppkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 6.W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4 ppkt 1, cena jednostkowa netto nie zmieni się, a cena jednostkowa brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 7. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 4 ppkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4 ppkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4 ppkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 10.W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w pkt 4, każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.



Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki