Ogłoszenie nr 28318 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Supraśl:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer:
22820-2017
Data:
09/02/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Supraśl, Krajowy numer identyfikacyjny 5065914800000, ul. ul. Piłsudskiego 58, 16030 Supraśl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7132725, 7132701, e-mail zp@suprasl.pl, faks 085 7132720, 7132725.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest: budowa z rozbudową ulicy Kodeksu Supraskiego, Rymarka Uroczysko Pustelnia w Supraślu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zakres prac obejmuje: 1) budowę ulicy Kodeksu Supraskiego obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, zjaz-dów bramowych, budowę sieci wodociągowej, sieci kanalizacji deszczowej z separatorem, sieci ka-nalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią, sieci oświetlenia ulicznego, przebudo-wa: sieci telefonicznej, sieci gazowej, kabli energetycznych. W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - Rozbiórka elementów dróg, - Wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, - ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie zjazdów na posesje, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, skrzyżowań i wjazdów, - budowa sieci kanalizacji deszczowej i separatora, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią, - budowa sieci wodociągowej, - budowa linii oświetleniowej, - posadowienie szafy kablowej oświetleniowej, - przebudowa sieci telefonicznej, - przebudowa kabli energetycznych, - przebudowa sieci gazowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących studni rewizyjnych kanału sanitarnego do nowej niwelety drogi, - regulacja studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących zasuw gazowych oraz sączków do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2) budowę z rozbudową ulicy Rymarka obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, cią-gu pieszo- rowerowego, zjazdów bramowych, miejsc postojowych, nawierzchni utwardzonej, bu-dowę sieci wodociągowej , sieci kanalizacji deszczowej, sieci kanalizacji sanitarnej, linii oświetlenia ulicznego. W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty: - Rozbiórka elementów dróg, - wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, - ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie zjazdów na posesje, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, skrzyżowań i wjazdów, - budowa sieci kanalizacji deszczowej, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej, - budowa sieci wodociągowej, - budowa linii oświetleniowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących studni rewizyjnych kanału sanitarnego do nowej niwelety drogi, - regulacja studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących zasuw gazowych oraz sączków do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 3) budowę drogi dojazdowej w ul. Rymarka i Uroczysko Pustelnia w Supraślu obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, budowę, sieci wodociągowej , sieci energetycznej, linii oświetlenia ulicznego W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty: - Rozbiórka elementów dróg, - wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, - budowa sieci wodociągowej, - budowa sieci energetycznej, - budowa linii oświetleniowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 4) wykonanie i ustawienie tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi programu RPOWP- 2 szt. 5) wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi programu RPOWP- 2 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 3 -letniej gwarancji. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności, w tym: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3A ustawy Pzp (zatrudnionych na umowę o pracę): Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedstawi oświadczenie o zatrudnieniu osób na umowę o pracę we wskazanym niżej zakresie. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: - Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. - Niedopełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt a) skutkuje naliczeniem kar w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto w każdym przypadku stwierdzenia uchybienia. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia (czynności dotyczą branży drogowej): • Roboty ziemne • Roboty przygotowawcze • Podbudowy • Układanie nawierzchni jezdni, elementów ulic. - Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania stosuje się odpowiednio do podwykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest: budowa z rozbudową ulicy Kodeksu Supraskiego, Rymarka Uroczysko Pustelnia w Supraślu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zakres prac obejmuje: 1) budowę ulicy Kodeksu Supraskiego obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, zjaz-dów bramowych, budowę sieci wodociągowej, sieci kanalizacji deszczowej z separatorem, sieci ka-nalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią, sieci oświetlenia ulicznego, przebudo-wa: sieci telefonicznej, sieci gazowej, kabli energetycznych. W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - Rozbiórka elementów dróg, - Wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, - ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie zjazdów na posesje, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, skrzyżowań i wjazdów, - budowa sieci kanalizacji deszczowej i separatora, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią, - budowa sieci wodociągowej, - budowa linii oświetleniowej, - posadowienie szafy kablowej oświetleniowej, - przebudowa sieci telefonicznej, - przebudowa kabli energetycznych, - przebudowa sieci gazowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących studni rewizyjnych kanału sanitarnego do nowej niwelety drogi, - regulacja studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących zasuw gazowych oraz sączków do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2) budowę z rozbudową ulicy Rymarka obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, cią-gu pieszo- rowerowego, zjazdów bramowych, miejsc postojowych, nawierzchni utwardzonej, bu-dowę sieci wodociągowej , sieci kanalizacji deszczowej, sieci kanalizacji sanitarnej, linii oświetlenia ulicznego. W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty: - Rozbiórka elementów dróg, - wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, - ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie zjazdów na posesje, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, skrzyżowań i wjazdów, - budowa sieci kanalizacji deszczowej, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej, - budowa sieci wodociągowej, - budowa linii oświetleniowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących studni rewizyjnych kanału sanitarnego do nowej niwelety drogi, - regulacja studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej do nowej niwelety drogi, - regulacja istniejących zasuw gazowych oraz sączków do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 3) budowę drogi dojazdowej w ul. Rymarka i Uroczysko Pustelnia w Supraślu obejmującej budowę nawierzchni jezdni, chodników, budowę, sieci wodociągowej , sieci energetycznej, linii oświetlenia ulicznego W ramach tej inwestycji zostaną wykonane następujące roboty: - Rozbiórka elementów dróg, - wycinka drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, ułożenie rur osłonowych, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie chodników dla pieszych, - wykonanie nawierzchni jezdni drogi, - budowa sieci wodociągowej, - budowa sieci energetycznej, - budowa linii oświetleniowej, - regulacja naziemnych elementów armatury wodociągowej do nowej niwelety drogi, - obsianie skarp z uprzednim humusowaniem torfem ogrodowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 4) wykonanie i ustawienie tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi programu RPOWP- 2 szt. 5) wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi programu RPOWP- 2 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 3 -letniej gwarancji. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności, w tym: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3A ustawy Pzp (zatrudnionych na umowę o pracę): Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedstawi oświadczenie o zatrudnieniu osób na umowę o pracę we wskazanym niżej zakresie. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: - Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. - Niedopełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt a) skutkuje naliczeniem kar w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto w każdym przypadku stwierdzenia uchybienia. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia (czynności dotyczą branży drogowej): • Roboty przygotowawcze • Podbudowy • Układanie nawierzchni jezdni, elementów ulic. - Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania stosuje się odpowiednio do podwykonawcy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
Główny kod CPV: 45100000-8
W ogłoszeniu powinno być:
Główny kod CPV: 45230000-8
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o opuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 27/02/2017, godzina 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o opuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 01/03/2017, godzina 11:00
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
4.Przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1)zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 4 ppkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 6.W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4 ppkt 1, cena jednostkowa netto nie zmieni się, a cena jednostkowa brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 7. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 4 ppkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4 ppkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4 ppkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 10.W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w pkt 4, każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.