Supraśl: REWITALIZACJA RYNKU W SUPRAŚLU
Numer ogłoszenia: 218405 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213428 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA RYNKU W SUPRAŚLU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na rewitalizacji rynku w Supraślu w zakresie rozbudowy ulicy Plac Kościuszki w Supraślu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa etapy realizacji: 1) I etap - obejmujący: usunięcie zbędnego zadrzewienia i zakrzaczenia; wykonanie części kanalizacji deszczowej; części oświetlenia; schodów terenowych; pętli autobusowej, miejsc parkingowych dla samochodów osobowych z kraty trawnikowej; ustawienie części kamiennych (granitowych) krawężników, oporników i obrzeży; wybudowanie gabionów, wykonanie skarp, częściowe humusowanie i obsianie terenów zielonych, 2) II etap - obejmujący rozebranie nawierzchni brukowcowej i z betonu asfaltowego, fragmentów nawierzchni z: trylinki, kostki kamiennej granitowej, brukowej kostki betonowej oraz krawężników betonowych, chodników z płytek betonowych, obrzeży betonowych; wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników, miejsc parkingowych dla samochodów osobowych z kostki kamiennej, ciągu pieszo-rowerowego; ustawienie części kamiennych (granitowych) krawężników, oporników i obrzeży; wykonanie części kanalizacji deszczowej oraz części oświetlenia, elementy małej architektury: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery; częściowe humusowanie i obsianie terenów zielonych oraz roboty wykończeniowe. 3. Termin wykonania poszczególnych etapów: 1) Etap I - do 30.10.2014 r. 2) Etap II - do 30.06.2015 r. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty drogowe: a) Rozebranie istniejącej nawierzchni brukowcowej i z betonu asfaltowego, fragmentów nawierzchni z: trylinki, kostki kamiennej granitowej, brukowej kostki betonowej oraz krawężników betonowych, chodników z płytek betonowych, obrzeży betonowych, b) Usunięcie zbędnego zadrzewienia i zakrzaczenia, c) Wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników, ciągu pieszo - rowerowego, pętli autobusowej i miejsc parkingowych dla samochodów osobowych, d) Ustawienie kamiennych (granitowych) krawężników, oporników i obrzeży, e) Wykonanie kompletnych schodów terenowych wraz z balustradami, f) Wybudowanie gabionów, g) Wykonanie skarp, h) Humusowanie i obsianie terenów zielonych. 2) Kanalizację deszczową : a) Budowa kanału z rur PVC typ S, b) Wykonanie elementów odwodnienia liniowego, wpustów ulicznych i przykanalików, studni rewizyjnych, c) Wykonanie separatora lamelowego. 3) Budowę oświetlenia ulicznego i przebudowa linii nn, 4) Ustawienie elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (załącznik nr 7). W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zamawiający wymaga przedstawienia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zawierającego jednoznacznie wskazane terminy wykonania poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia, za które Wykonawca uprawniony będzie do otrzymywania wynagrodzeń częściowych oraz przedstawienie kosztorysów ofertowych ( o ile nie zostały dołączone do oferty). Szczegółowy opis harmonogramu rzeczowo - finansowego w zał. nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 3 - letniej gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3635601,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ