Supraśl: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SUPRAŚL od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku
Numer ogłoszenia: 172807 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290390 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SUPRAŚL od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot Zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Supraśl. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a)systematyczne opróżnianie pojemników i wywóz odpadów zmieszanych i zebranych selektywnie niezależnie od ilości odpadów wytworzonych na tych nieruchomościach, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem i częstotliwością wywozu określoną w rozdziale III pkt A ppkt 6 i 7; b)zagospodarowanie odpadów w instalacjach w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, przepisami wykonawczymi do ustaw oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku gminy Supraśl; c)selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła, opakowań wielomateriałowych, odpadów zielonych (bioodpadów), odpadów budowlanych i rozbiórkowych, odpadów niebezpiecznych, zużytych baterii i akumulatorów, świetlówek, tekstyliów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon, chemikaliów, przeterminowanych leków; d)odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów dostarczonych przez mieszkańców do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych co najmniej raz w tygodniu w poniedziałek (lub w przypadku, kiedy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy - w kolejny dzień roboczy; wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w kontener na odpady zielone (KP7), kontener na odpady wielkogabarytowe (KP7 lub KP10) oraz kontener na gruz (minimum KP5) e)dostarczenie worków na selektywną zbiórkę odpadów w dwóch kolorach; f)dostarczenie pojemników na selektywną zbiórkę odpadów; Uwaga: Wykonawca nie dostarcza pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników na selektywną zbiórkę odpadów bezpośrednio od mieszkańców. Pojemniki na selektywną zbiórkę odpadów wykonawca zapewnia tylko w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zapewnia worki do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. g)przygotowanie harmonogramu odbioru poszczególnych grup odpadów w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia: a)Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z: art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012r. poz. 645), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U. z 2012r. poz. 676), uchwałą Nr XX/233/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017, uchwałą Nr XX/234/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017 (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2012r. poz. 2017 z późn. zm.). b)Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia przez Wykonawcę pojemników, za powstałe szkody odpowiada on na zasadzie art. 435 k.c. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego dostarczenia (wymiany) pojemników na swój koszt. Wymieniany pojemnik powinien być co najmniej takiej samej jakości jak pojemnik zniszczony. Wymiana pojemnika nastąpi najpóźniej w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez zamawiającego faktu uszkodzenia pojemnika (telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. c)Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. d)Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących w każdym miejscu jeśli będzie to wynikiem jego działania. e)Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek odbierać odpady zgodnie z przygotowanym i zaakceptowanym harmonogramem. Pierwszy odbiór odpadów zmieszanych ze wszystkich posesji objętych przedmiotem Zamówienia ma się odbyć pomiędzy 2 a 9 stycznia. f)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w uzgodnionych z Zamawiającym 2 punktach (aptekach) na terenie Gminy Supraśl pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych leków. g)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w uzgodnionych z Zamawiającym 4 punktach na terenie Gminy Supraśl pojemniki na zużyte baterie. h)Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów zwłaszcza podczas zagospodarowania odpadów w wybranej instalacji. i)Wykonawca nie może mieszać odpadów odebranych z terenu Gminy Supraśl z odpadami zebranymi z innej gminy. l)Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. m)Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii RIPOK. n)Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub droga elektroniczna poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumentację w postaci zdjęcia fotograficznego lub nagrania i protokołu z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. o)Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie, lecz nie później niż dnia następnego w godzinach pracy urzędu zgłaszać każdorazowo Zamawiającemu wszelkie nieprawidłowości związane ze świadczeniem usług: pisemnie, telefonicznie, drogą mailową lub faksem np. brak dostępu do pojemników, zamknięta brama, itp. - obowiązuje dokumentacja jak w punkcie rozdziale III pkt A ppkt 3 lit. n. p)Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych prowadzonego przez gminę. Odbiór ma się odbywać w każdy poniedziałek. Wykonawca ma obowiązek podstawić kontenery na odpady zielone (KP7), na odpady wielkogabarytowe (KP7 lub KP10) oraz kontener na gruz i odpady budowlane (o pojemności min. 5 m3). Przy każdym odbiorze pełnych kontenerów w ciągu dwóch dni muszą zostać podstawione puste kontenery tego samego rodzaju. Pozostałe rodzaje odpadów będą zbierane w pojemnikach typu MGB 120, 240, 1100 l, stanowiących własność gminy i mają być opróżniane w poniedziałki. Wyposażenie PSZOK-u w kontenery na odpady wielkogabarytowe, zielone i budowlane nastąpi najpóźniej do dnia 31 grudnia 2015 r. Punkt będzie prowadzony przez gminę. Do punktu mieszkańcy będą mieli możliwość oddania następujących odpadów: szkło (białe i kolorowe), plastik, papier i tektura, odpady zielone (w tym także owoce, warzywa), przeterminowane leki, tekstylia, baterie i akumulatory, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady budowlane i rozbiórkowe inne odpady komunalne zebrane w sposób selektywny popiół q)Realizacja reklamacji (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) winna nastąpić w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia telefonicznego, faksem lub poprzez pocztę elektroniczną. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić telefonicznie lub e-mailem na adres Zamawiającego. Za każdy dzień zwłoki w realizacji reklamacji Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne. r)Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi w swojej siedzibie wgląd do systemu GPS pojazdów wykonujących usługi związane z odbiorem i transportem odpadów z terenu gminy Supraśl do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub bazy magazynowo - transportowej. Ponadto Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany sporządzić wykaz z danego dnia umożliwiający odczytanie danych o położeniu i miejscach postoju pojazdu na terenie gminy Supraśl. s)Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu awarie sprzętu służącego do świadczenia usług lub awarię systemu monitorującego najpóźniej w ciągu 2 godzin od zaistnienia zdarzenia w godzinach pracy Urzędu lub do godziny 8.00 dnia następnego jeżeli awaria będzie miała miejsce poza godzinami pracy Urzędu. t)W przypadku awarii pojazdu odbierającego odpady Wykonawca niezwłocznie wyśle pojazd zastępczy spełniający wszystkie wymagania wynikające z odpowiednich przepisów. 4.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, a w szczególności do: a)dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań o jakich mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami (Dz.U. z 2012 r. poz. 630), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków; b)przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz.U. z 2014, poz. 1973) najpóźniej w dniu przekazania sprawozdania półrocznego; c)przekazywania Zamawiającemu dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągniecie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania najpóźniej w dniu przekazania sprawozdania półrocznego, a także informacji, o których mowa w art.9oa ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), otrzymanych od prowadzących regionalną instalację do przetwarzania odpadów komunalnych oraz instalację przewidzianą do zastępczej obsługi regionu najpóźniej w dniu przekazania sprawozdania półrocznego; d)przekazania rodzajów i ilości odebranych odpadów w danym miesiącu z PSZOK; e)dostarczenia niezbędnych informacji umożliwiających sporządzenie przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający; f)dostarczenia raportu miesięcznego zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy. 5. Wymagania dotyczące instalacja do jakiej mogą trafić odpady: 1)Zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone odebrane z terenu gminy Supraśl Wykonawca będzie zobowiązany przekazywać do Regionalnych Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Komunalnymi oraz uchwale w sprawie Wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Opadami tj. instalacji przypisanych do Regionu Centralnego, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Supraśl, odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. 2)W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać je do instalacji odzysku i unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 3)Stosownie do art. 6d ust.4 pkt 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm. ) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, do których będzie przekazywał odebrane odpady komunalne. W przypadku niewielkiej ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych niepodlegających przekazaniu do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych możliwe jest wskazanie podmiotu zbierającego te odpady. 4)Gmina Supraśl informuje, że w dniu 2 listopada 2010 r. zostało zawarte porozumienie międzygminne pomiędzy Gminą Supraśl a Miastem Białystok w sprawie powierzenia Miastu zadania w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w związku z realizacją przez Miasto projektu pn.: Zintegrowany system gospodarki odpadami dla aglomeracji białostockiej. Zgodnie z § 8 w/w porozumienia obowiązywać będzie ono od dnia 1 stycznia roku następnego po roku przekazania wszystkich instalacji do eksploatacji. 6.Sposób odbioru przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie z zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej: a)częstotliwość odbioru i rodzaj worka lub sposób pakowania odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: worki koloru zielonego - z przeznaczeniem na szkło białe, kolorowe i mieszane (kod 15 01 07) - co najmniej jeden raz w miesiącu (przerwy pomiędzy odbiorami nie mogą wynosić więcej niż 5 tygodni); worki koloru żółtego - z przeznaczeniem na plastik (tworzywa sztuczne), odpady wielomateriałowe (Tetra Paki) oraz metale (kod 15 01 02; 15 01 04; 15 01 05) - co najmniej jeden raz w miesiącu (przerwy pomiędzy odbiorami nie mogą wynosić więcej niż 5 tygodni); związane w paczki - papier i tektura (kod 15 01 01) - co najmniej jeden raz w miesiącu (przerwy pomiędzy odbiorami nie mogą wynosić więcej niż 5 tygodni); worki własne Właściciela posesji - odpady zielone, bioodpady (kod 20 01 08, 20 02 01) - co najmniej 2 razy w miesiącu od 1 kwietnia do 30 listopada w przypadku zabudowań jednorodzinnych, co najmniej raz w tygodniu w przypadku zabudowań wielorodzinnych; b) częstotliwość odbierania pozostałych selektywnie zbieranych odpadów z terenu gminy Supraśl: przeterminowane leki (kod 20 01 32) - w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz uzgodnionych z Zamawiającym aptekach i punktach aptecznych w godzinach ich pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało odebranie tych odpadów z aptek oraz podstawienie pojemników do ich zbierania. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników; baterie i akumulatory (kod 20 01 33, 20 01 34*) - w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz w uzgodnionych z Zamawiającym punktach - w godzinach ich pracy. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników; meble i odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyte opony (kod 16 01 03) - w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz w formie wystawek tj. wystawianych przed posesję, odbierane będą przez Wykonawcę od właścicieli nieruchomości co najmniej dwa razy w roku zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) - w punktach selektywnego odbioru odpadów komunalnych oraz w formie wystawek tj. wystawianych przed posesję, odbierane będą przez Wykonawcę od właścicieli nieruchomości co najmniej jeden raz w roku zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem; inne odpady komunalne, (kod odpadu: 20 01 13*,20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 25, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 80, 20 01 99, 20 02 03, 20 03 99) - zebrane w sposób selektywny - odbierane będą tylko w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; odpady budowlane i rozbiórkowe (kod odpadu: odpady z grupy 17 wytworzone w gospodarstwach domowych) - odbierane będą tylko w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. W przypadku zebrania większej ilości popiołu mieszkańcy mają możliwość odwiezienia go do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (w workach). Wykonawca odbiera od Właścicieli nieruchomości oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych każdą ilość odpadów posegregowanych. 7. Sposób odbioru przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych): a)częstotliwość wywozu przez Wykonawcę niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych: w zabudowie jednorodzinnej co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; w zabudowie wielorodzinnej co najmniej 1 raz na tydzień. b)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) zbierane będą z pojemników ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości (altanki śmietnikowe i wyznaczone miejsca na pojemniki). Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. c)Właściciel nieruchomości zapewni wyposażenie jej w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych. 8. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia oraz ochrony środowiska: a) Wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. b) Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tej czynności. c) Pojazdy i urządzenia należące do Wykonawcy muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, przeładunku, a także transportu. d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy przepisów wymienionych w rozdziale III lit. D niniejszej SIWZ. B. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów: a) Wielkości pojemników: Wykonawca odbiera odpady zmieszane z pojemników o pojemności od 80 l do 1100 l, KP7 (w zabudowie wielorodzinnej). Ponadto Wykonawca odbiera odpady zebranej w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w podstawionych przez niego kontenerach oraz należących do Zamawiającego pojemnikach o pojemności 120, 240 i 1100 l. Do zbierania odpadów innych niż zmieszane mogą być stosowane worki o pojemności 120l. W przypadku przepełnienia pojemnika dopuszcza się sporadyczne dostawianie odpadów w workach. b) Oznaczenie worków: Worki do zbierania stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższą instrukcją: przezroczyste koloru żółtego do zbierania tworzyw sztucznych, metalu oraz odpadów wielomateriałowych (z trwałym opisem i widocznym oznakowaniem, określającym rodzaj gromadzonych odpadów), przezroczyste koloru zielonego do zbierania szkła bezbarwnego, kolorowego i mieszanego (z trwałym opisem i widocznym oznakowaniem, określającym rodzaj gromadzonych odpadów). c) Ilości worków: Powyższe worki będą dostarczane dla Właścicieli nieruchomości przez Wykonawcę. Szacunkowa ilość worków zielonych wynosi: 3000/ miesiąc, a żółtych 4800/miesiąc. Worki dostępne będą w punkcie selektywnego odbioru odpadów komunalnych. Dodatkowo mogą być one dostępne w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. worki zielone: gospodarstwo 1-2 osobowe - 1 szt., gospodarstwo 3-4 os. - 2 szt., gospodarstwo 5 i więcej osobowe - 3 sztuki; worki żółte: gospodarstwo 1-2 osobowe - 2 szt., gospodarstwo 3-4 os. - 3 szt., gospodarstwo 5 i więcej osobowe - 4 sztuki Wykonawca, przy każdym odbiorze z nieruchomości, pozostawi co najmniej taką samą ilość worków, jaką odebrał. 2. Sprzęt techniczny: Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w Rozdziale IX SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 570000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ