Supraśl: ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA)
Numer ogłoszenia: 126197 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku administracyjnego przy ul. J. Piłsudskiego 17 w Supraślu (etap IA). 2. Zakres prac obejmuje remont pomieszczeń: 1/2, 1/3, 1/4, 1/6, 1/7, 1/8, 1/9, 1/10, 1/11, 1/25, 1/26, 1/27, 1/28, 1/29, 1/30, 1/31, 1/32 oraz wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych i schodów przed budynkiem od strony ulicy Piłsudskiego. W ramach etapu I A w pomieszczeniach: 1/29, 1/30, 1/32, 1/6, 1/10 i 1/11 należy wykonać cały zakres prac, czyli roboty: budowlane (łącznie z całą stolarką), sanitarne (wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i instalacji gazowej). Instalację centralnego ogrzewania oraz sanitarne: wodno-kanalizacyjną, wentylacji mechanicznej i instalację gazową należy wykonać we wszystkich pomieszczeniach obejmujących etap I (zgodnie z zamieszczoną dokumentacją na etap I i przedmiarami). W pomieszczeniach 1/2, 1/3, 1/4, 1/7, 1/8, 1/9, 1/25, 1/26, 1/27, 1/28, 1/29, 1/31 należy: położyć panele podłogowe klasy 33/AC5, odnowić parapety oraz pomalować ściany dwukrotnie farbami akrylowo - lateksowymi (zmywalnymi) - po uzupełnieniu ewentualnych ubytków. Z etapu IA zostają wyłączone roboty elektryczne i teletechniczne. 3. Zamawiający wymaga co najmniej 3 -letniej gwarancji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (załącznik nr 7). Przedmiot zamówienia dotyczy tylko I etapu realizacji inwestycji - remont, przebudowa i rozbudowa części użytkowanej przez MOPS. Z I etapu należy wydzielić roboty, które nie będą wchodziły w zakres etapu IA. Dokumentacja zawiera szerszy zakres, który zostanie wykonany w ramach dalszych etapów realizacji inwestycji. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Uwaga! Plac budowy jest w obrębie czynnego obiekt, w części budynku ma siedzibę LGD w Supraślu. Roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób, aby było możliwe bezpieczne funkcjonowanie obiektu (należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, odpowiednio je zabezpieczyć i oznakować). Prowadzenie robót należy uzgodnić z dyrekcją LGD w Supraślu. W trakcie robót należy dochować maksymalnej staranności, aby nie uszkodzić terenu wokół obiektu. W przypadku uszkodzenia należy doprowadzić teren do stanu pierwotnego. Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt do zapewnienia materiałów chroniących przed ewentualnym naruszeniem terenu..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.26.26.90-4, 45.30.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na adaptację budynku administracyjnego przy ul. J. Piłsudskiego 17 w Supraślu (etap I A). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 10.09.2015 r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik nr 2)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie: oświadczenia w oparciu o art. 22 ust.1 Pzp (wzór Załącznik nr 2) oraz wykazania przez wykonawcę, że: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej 2 zamówienia, których zakres, rodzaj i wartość prac zbliżona jest z robotami dla niniejszego zamówienia, tj. roboty budowlane w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub remontu budynków o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda, roboty winne być potwierdzone dowodami dotyczącymi najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (Przez najważniejsze roboty budowlane rozumie się roboty wykazywane na potwierdzenie spełnienia opisanego warunku udziału w postepowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie: oświadczenia w oparciu o art. 22 ust.1 Pzp (wzór Załącznik nr 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie: a) oświadczenia w oparciu o art. 22 ust.1 Pzp (wzór Załącznik nr 2) oraz b) wykazania przez wykonawcę, że: - dysponuje lub będzie dysponował osobami do kierowania robotami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, niezbędne do wykonania zamówienia. Wymaga się dysponowania: co najmniej jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie: oświadczenia w oparciu o art. 22 ust.1 Pzp (wzór Załącznik nr 2) oraz wykazania przez wykonawcę, że: posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi lub ekonomicznymi innych podmiotów 4.Informacja o przynależności lub nie do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w zakresie i na zasadach opisanych we wzorze umowy, który jest załącznikiem do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu
ul. J. Piłsudskiego 58
16-030 Supraśl
/pokój nr 10/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie