Supraśl: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: CZĘŚĆ I - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY RYBACKIEJ W SOBOLEWIE CZĘŚĆ II - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY GÓRKA TOMKA W ZAŚCIANKACH
Numer ogłoszenia: 113634 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57618 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: CZĘŚĆ I - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY RYBACKIEJ W SOBOLEWIE CZĘŚĆ II - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY GÓRKA TOMKA W ZAŚCIANKACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 1) budowy ulicy Rybackiej w Sobolewie - długość ok. 1300 mb (od ulicy Stawowej do ulicy Podlaskiej), nawierzchnia asfaltowa, szer. 6,0 mb z jednostronnym chodnikiem i wjazdami wraz z niezbędną infrastrukturą: tj. kanalizacja sanitarna i wodociąg- należy zaprojektować elementy sieci prowadzące do dróg bocznych, kanał deszczowy oraz ewentualne inne projekty w przypadku wystąpienia takiej potrzeby,. Należy przygotować niezbędne materiały do złożenia wniosku do wydania decyzji o lokalizacji celu publicznego oraz do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 2) budowy ulicy Górka Tomka w Zaściankach- odcinek od torów PKP do istniejącej nawierzchni na wysokości działki geod. nr 39/2- długość ok. 350 mb- droga o symbolu KD 011L wg obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Szerokość jezdni 6,0 mb z obustronnymi chodnikami i wjazdami, na odcinku dz. geod. nr 38/1 zatoka postojowa. Należy wykonać projekt wraz z infrastrukturą podziemną. (projekty wykonawcze: kanalizacja sanitarna i wodociąg- należy zaprojektować elementy sieci prowadzące do dróg bocznych; kanał deszczowy- w ulicy z wykorzystaniem istniejącego odpływu do rowu w okolicy torów PKP, ewentualne inne projekty w przypadku wystąpienia takiej potrzeby) Załącznik nr 7 (mapki) do niniejszej SIWZ przedstawia graficznie zakres poszczególnych ulic. 2. Dokumentację należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r., poz. 647 z późn. ), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 260, z późn. zm.). Powinna ona spełniać warunki wynikające z obowiązujących przepisów prawa w szczególności Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych oraz winna być wykonana zgodnie z normami i zasadami wiedzy technicznej. Złożona dokumentacja winna odpowiadać aktualnemu stanowi prawnemu na dzień złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, winna zawierać wszystkie wymagane uzgodnienia, opinie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Proponowane rozwiązania oraz ewentualne warianty rozwiązań projektowych należy uzgadniać z Zamawiającym. 3. Zakres opracowania dotyczącego dokumentacji projektowej obejmuje: 1) wykonanie badań i pomiarów w zakresie : a) ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia w oparciu o wszystkie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawne, b) wykonania map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali l : 1000 lub 1 : 500 z geodezyjną inwentaryzacją szaty roślinnej, c) pozyskania wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej gruntów dla obszarów przeznaczonych pod inwestycję i obszarów, na które ta inwestycja będzie oddziaływać, 2) opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem opinii, uzgodnień i zatwierdzeń, a w tym: a) wykonanie projektu zagospodarowania terenu ( z uzgodnieniami), b) wykonanie projektu budowlanego ( z uzgodnieniami), c) wykonanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) opracowanie projektu wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową, a w tym: a) projekt zagospodarowania terenu, b) projekty wykonawcze branżowe sporządzone oddzielnie dla każdej branży, c) projekty stałej organizacji ruchu, d) projekty niezbędnych przebudów, przekładek i odtworzeń istniejących obiektów uzbrojenia i urządzenia terenu, e) szczegółowe parametry techniczne obiektów, instalacji oraz urządzeń związanych z projektowanymi obiektami umożliwiające wykonawcom robót budowlanych ich dobranie, f) inne niezbędne opracowania i badania pozwalające na kompleksową i prawidłową realizację przedsięwzięcia, g) oświadczenie o kompletności dokumentacji. 4. Zakres dokumentacji kosztorysowej: 1) przedmiary robót, które winny być opracowane oddzielnie dla każdego projektu zawierające: a) opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania, b) odniesienie do specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) podstawy do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Zamawiającym. 2) kosztorysy inwestorskie, które winny być opracowane oddzielnie dla każdego projektu branżowego. Kosztorysy inwestorskie winny być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389) oraz zgodnie z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), 3) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 4) założenia wyjściowe do kosztorysowania zawierające dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych oraz inne opracowania wymienione w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), a także te, które pozwolą na kompleksową i prawidłową realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego. 5. Ilość i format sporządzonych dokumentów: 1) projekt budowlany i wykonawczy - w 5 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, 2) przedmiary i kosztorysy inwestorskie - w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc., 3) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc., 4) mapy sytuacyjno - wysokościowe - w 2 egzemplarzach (z oryginalnymi pieczęciami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY RYBACKIEJ W SOBOLEWIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY GÓRKA TOMKA W ZAŚCIANKACH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ