Supraśl: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami w ramach projektu pn. Przebudowa i modernizacja Domu Ludowego w Supraślu
Numer ogłoszenia: 34210 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami w ramach projektu pn. Przebudowa i modernizacja Domu Ludowego w Supraślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami w ramach projektu pn. Przebudowa i modernizacja Domu Ludowego w Supraślu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość dokonania istotnej zmiany niniejszej umowy w stosunku do treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli spełniony zostanie jeden z następujących warunków: - gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, a w tym w szczególności z powodu siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy; - w przypadku określonym w § 2 ust. 3 wzoru umowy, - gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego, - gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający. 2. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraslu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraslu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Przebudowa i modernizacja Domu Ludowego w Supraślu jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Działanie 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami w ramach projektu pn. Przebudowa i modernizacja Domu Ludowego w Supraślu- branża budowlana.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami w ramach projektu pn. Przebudowa i modernizacja Domu Ludowego w Supraślu- branża sanitarna.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami w ramach projektu pn. Przebudowa i modernizacja Domu Ludowego w Supraślu- branża elektryczna.