Supraśl: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
CZĘŚĆ I - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ WODOCIĄGU I KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. SZOSA BARANOWICKA ZAŚCIANKI.
CZĘŚĆ II - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ WODOCIĄGU W UL. SPACEROWEJ, CIASNE.
Numer ogłoszenia: 77284 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41830 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: CZĘŚĆ I - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ WODOCIĄGU I KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. SZOSA BARANOWICKA ZAŚCIANKI. CZĘŚĆ II - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ WODOCIĄGU W UL. SPACEROWEJ, CIASNE..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: a)budowy wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Szosa Baranowicka w Zaściankach - projekt wodociągu i kanalizacji sanitarnej od posesji nr 4 do nr 8 w wewnętrznej drodze dojazdowej (dz. geod. nr 102/29 i 102/37). Odprowadzenie ścieków w kierunku ul. Zaścianki lub J. Soplicy. W przypadku prowadzenia instalacji wodociągowej i sanitarnej przez działki prywatne przebieg trasy należy uzgodnić z właścicielami działek. Orientacyjna długość sieci wodociągowej w zależności od wariantu inwestycji 200-350 mb. Dodatkowo należy zaprojektować przyłącza do budynków w obrębie pasa drogowego drogi gminnej. Na tym obszarze obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego uchwalony Uchwałą Rady Miejskiej w Supraślu nr XXXVIII/340/2013 z 30.10.2013r. (Dz. U. Woj. Z 2013r. poz. 4192 z dnia 3 grudnia 2013r.). b)budowy wodociągu w ul. Spacerowej, w miejscowości Ciasne- projekt wodociągu ulicznego z przyłączami do budynków w obrębie pasa drogowego drogi gminnej. Odcinek od dz. geod. nr 638 do dz. geod. nr 621, długość ok. 200 mb. Na mapie odcinek ten zaznaczono orientacyjnie lit. A-B. 2.Dokumentację należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2012, poz. 647 z późn. zm.), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r.o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz.U. z 2006 r. Nr 123, poz. 858 z późn. zm.), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. 2013, poz. 260 z późn. zm.). Powinna ona spełniać warunki wynikające z obowiązujących przepisów prawa w szczególności Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych oraz winna być wykonana zgodnie z normami i zasadami wiedzy technicznej. Złożona dokumentacja winna odpowiadać aktualnemu stanowi prawnemu na dzień złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, winna zawierać wszystkie wymagane uzgodnienia, opinie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Proponowane rozwiązania oraz ewentualne warianty rozwiązań projektowych należy uzgadniać z Zamawiającym. 3.Zakres opracowania dotyczącego dokumentacji projektowej obejmuje: 1)wykonanie badań i pomiarów w zakresie : a)ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia w oparciu o wszystkie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawne, b)wykonania map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali l : 1000 lub 1 : 500 z geodezyjną inwentaryzacją szaty roślinnej, 2)opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem opinii, uzgodnień i zatwierdzeń, a w tym: a)wykonanie projektu zagospodarowania terenu ( z uzgodnieniami), b) wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego ( z uzgodnieniami), c)wykonanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3)opracowanie projektu wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową, a w tym: a)projekt zagospodarowania terenu, b)projekty wykonawcze, c)projekty niezbędnych przebudów, przekładek i odtworzeń istniejących obiektów uzbrojenia i urządzenia terenu, d)szczegółowe parametry techniczne obiektów, instalacji oraz urządzeń związanych z projektowanymi obiektami umożliwiające wykonawcom robót budowlanych ich dobranie, e) inne niezbędne opracowania i badania pozwalające na kompleksową i prawidłową realizację przedsięwzięcia, f)oświadczenie o kompletności dokumentacji. 4.Zakres dokumentacji kosztorysowej: 1)przedmiary robót zawierające: a)opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania, b)odniesienie do specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c)podstawy do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Zamawiającym. 2)kosztorys inwestorski, Kosztorysy inwestorskie winny być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2013, poz. 1129) oraz zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), 3)specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129.) i zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 4) założenia wyjściowe do kosztorysowania zawierające dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych oraz inne opracowania wymienione w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), a także te, które pozwolą na kompleksową i prawidłową realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego. 5. Ilość i format sporządzonych dokumentów: 1)projekt budowlany i wykonawczy - w 5 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, 2)przedmiary i kosztorysy inwestorskie - w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc., 3)specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc., 4)mapy sytuacyjno - wysokościowe - w 2 egzemplarzach (z oryginalnymi pieczęciami). 6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ I - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ WODOCIĄGU I KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. SZOSA BARANOWICKA ZAŚCIANKI.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7700,00
Oferta z najniższą ceną: 7700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ II - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ WODOCIĄGU W UL. SPACEROWEJ, CIASNE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3500,00
Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6400,00
Waluta: PLN.