Supraśl: ZAKUP, DOSTAWA AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB
Numer ogłoszenia: 275494 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWA AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego autobusu przystosowanego do przewozu osób oraz udzielenie instruktażu dla kierowcy Zamawiającego. Autobus będzie wykorzystywany do dowozu dzieci z gminy Supraśl do szkoły, przewozu uczniów klas sportowych na eliminacje sportowe, zawody obozy itp. Autobus musi spełniać następujące parametry: 1.autobus fabrycznie nowy , rok produkcji 2013, nieeksploatowany lub rok produkcji 2012 o ile nieeksploatowany. 2. autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami prawa homologacje i dopuszczenia do ruchu oraz dostosowania pojazdu do specjalnego przeglądu umożliwiającego jazdę po autostradach o drogach ekspresowych z prędkością 100 km/h/. 3. Wykonawca zapewni ubezpieczenie autobusu w pełnym zakresie tzn. OC, AC, NNW na12 miesięcy od chwili przekazania pojazdu Zamawiającemu. Koszt pełnego pakietu ubezpieczeniowego uwzględniony będzie w cenie autobusu. 4. Autobus posiadać będzie od 24- 26 miejsc siedzących dla pasażerów z opcją umożliwiającą łatwy demontaż foteli pasażerskich w celu stworzenia jednego stanowiska do przewozu osoby na wózku inwalidzkim plus atestowane mocowanie na wózek inwalidzki, pasy mocujące wózek z pasami bezpieczeństwa dla osoby na wózku. 5.Nadwozie: a) całkowicie przeszklone, osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, b) kolor do uzgodnienia, z wyjątkiem czarnego, lakier standard; Wykonawca dołączy do oferty proponowane kolory pojazdu do wyboru w formie zdjęć, c) kufer bagażowy zamontowany w tylnej części autobusu na specjalnych zawiasach/mocowaniach umożliwiających szybki demontaż bagażnika, d) przednie i tylne światła przeciwmgielne i światła wsteczne, światła przeciwmgielne halogenowe, e) światła obrysowe, trzecie światło stop 6. Silnik: a) silnik wysokoprężny o pojemności od 2000cm3 do 4500 cm3 b) moc silnika od 140 do 190 KM c) układ kierowniczy ze wspomaganiem 7. Bezpieczeństwo: a) układ hamulcowy dwuobwodowy, b) hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, c) system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) lub równoważny spełniający podobne zadania, d) system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania (ASR) lub równoważny spełniający podobne zadania, e) system stabilizacji toru jazdy (ESP) lub równoważny spełniający podobne zadania, f) poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, g) immbobilaizer, h) zabezpieczenie drzwi przed otwieraniem przez dzieci. 8. Wnętrze pojazdu: a) wysokość przestrzeni pasażerskiej minimum 1800 mm, b) w części pasażerskiej musi znajdować się przejście z przodu do tylnej( ostatniego rzędu foteli) części autobusu, c) w części pasażerskiej mogą znajdować się fotele 2 i 1 osobowe; fotel 2 osobowy ze składanym podłokietnikiem, odchylany z przesuwem bocznym; fotel 1 osobowy ze składanym podłokietnikiem odchylany, kanapa w ostatnim rzędzie składana i łatwodemontowalna, system szynowy foteli umożliwiający szybki demontaż siedzeń, d) siedzenie kierowcy regulowane z dodatkowym podłokietnikiem, e) podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, f) pokrycie ścian, sufitu oraz słupków bocznych tapicerką miękką, g) zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, h) co najmniej dwa wybijaki szyb samochodowych zamontowane na ścianach bocznych plus oznaczenie wyjść awaryjnych, i) szyba lub pleksa za kierowcą, j) wieszaki ubraniowe oraz półki na bagaż podręczny plus urządzenia zabezpieczające bagaż przed przemieszczeniem się, k) oświetlenie części pasażerskiej przystosowane do jazdy nocnej, l) elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, ł) radioodtwarzacz CD z radiem plus głośniki w przedniej i tylnej części autobusu plus możliwość podłączenia mikrofonu, m) wentylator nawiewowy i wymieniający powietrze w przestrzeni pasażerskiej, n) klimatyzacja przedziału kierowcy i przestrzeni pasażerskiej, parownik klimatyzacji umieszczony na dachu w osłonie w kolorze nadwozia o) niezależne ogrzewanie czasowe - postojowe WEBASTO p) właz dachowy 9. warunki gwarancji: a) gwarancja mechaniczna bez limitu kilometrów minimum 24 miesiące b) powłoka lakiernicza minimum 36 miesięcy c) gwarancja na perforację korozyjną nadwozia minimum 6 lat. 10. Pojazd musi posiadać instrukcję w języku polskim, Wykonawca udzieli niezbędnego instruktażu celem prawidłowego korzystania ze wszystkich układów i funkcji autobusu, 11. wymogi dodatkowe: a) autoalarm plus centralny zamek sterowany pilotem b) szybkościomierz ze skalą w kilometrach c) wymagane akcesoria: apteczka, dwie gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół, pełnowymiarowe koło zapasowe d) dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii autobus - homologacja Pojazd musi odpowiadać wymogom niniejszej specyfikacji oraz odpowiednim normom wynikających z ogólnie obowiązujących przepisom prawa na poziomie podstawowym ( spełnienie w niezbędnym obligatoryjnym zakresie) w szczególności ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, a wszelkie zastosowane materiały i wyposażenia muszą posiadać odpowiednie wymagane przepisami prawa certyfikaty, homologacje oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osób, pod rygorem odrzucenia oferty w trybie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (tysiąc złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na ZAKUP, DOSTAWA AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 24.07.2013r. do godz.11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1. wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia 2. wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem, 3. wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian dotyczących danych obydwu stron umowy, w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy itp., 4. gdy jest to korzystne dla Zamawiającego lub spowodowane okolicznościami, za które ponosi on odpowiedzialność, 5. wystąpienia innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie