Supraśl: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA DOMU LUDOWEGO W SUPRAŚLU
Numer ogłoszenia: 84630 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA DOMU LUDOWEGO W SUPRAŚLU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA DOMU LUDOWEGO W SUPRAŚLU Budynek Domu Ludowego w Supraślu znajduje się pod ochroną prawa, wynikającą z wpisu do Rejestru Zabytków Województwa Podlaskiego pod nr A-815 na podstawie decyzji nr WKZ-5340/6/96 z dn.7.III. 1996 r . Wszelkie roboty winny być wykonane zgodnie z zaleceniami Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zawartymi w pozwoleniu nr ZN-AP-W/40301-29/10 z dnia 26.02.2010 r. oraz pozwoleniu na budowę nr AR.7351-9-32-2010p z dnia 30.08.2010 r. wydanego przez Starostę Białostockiego. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty budowlane: - Remont obiektu zabytkowego z zewnątrz wraz z termomodernizacją; - Przebudowa wnętrza z pozostawieniem dotychczasowych funkcji; - Wykonanie nowego wejścia na scenę zewnętrzną; - Budowa sezonowej demontowanej sceny zewnętrznej; - Przebudowa schodów zewnętrznych z lokalizacją dźwigu zewn. dla osób niepełnosprawnych; - Wykonanie nieznacznej korekty układu nawierzchni utwardzonych przyległych do schodów zewnętrznych 2) Roboty elektryczne: - Wykonanie zasilania budynku zgodnie z wydanymi warunkami zasilania określonymi przez PGE Dystrybucja Białystok Sp. z o.o.; - Wykonanie zasilania od rozdzielnicy głównej do projektowanych podrozdzielnic; - Wykonanie ochrony przeciwporażeniowej wraz z ochroną uzupełniającą. 3) Roboty sanitarne: - Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej (przebudowa istniejącego punktu redukcyjno-pomiarowego, demontaż istniejącej instalacji gazowej, budowa nowej instalacji gazowej); - Wykonanie wewnętrznej instalacji mechanicznej (w obiekcie zaplanowano wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną, wydzielono dwa układy wentylacyjne, każdy z układów wyposażony będzie we własne centrale wentylacyjne zasilane ze swoich źródeł ciepła i instalacji elektrycznych); - Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. (przebudowa kotłowni polegająca na zainstalowaniu kotłów na potrzeby centralnego ogrzewania i wentylacji budynku); - Wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej; - Wykonanie przyłącza wodociągowego do istniejącego wodociągu Ø 200 mm, (podłączenie do wodociągu komunalnego poprzez nawiercenie, lokalizacja wodomierza w pomieszczeniu wewnątrz budynku). 4) Instalacja systemu monitoringu wizyjnego: - Wykonanie systemu telewizji dozorowej opartej o urządzenia w wersji dualnej wysokiej rozdzielczości. 5) Instalacja systemu sygnalizacji pożaru: - Wykonanie ochrony przeciwpożarowej z systemem sygnalizacji, w całym budynku, składającym się z dwóch kondygnacji. 6) Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.34.30.00-3, 45.32.10.00-3, 32.00.00.00-3, 50.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 99 000,00 zł (dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na: Przebudowę i modernizację Domu Ludowego w Supraślu., Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 19.03.2013r. do godz.11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów. 4. Informację czy Wykonawca należy- nie należy do grupy kapitałowej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w przypadku: 1) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, 2) wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn określonych w § 3 ust. 6 umowy, 3) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem, 4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian dotyczących danych obydwu stron umowy, w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy itp., 5) wystąpienia zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6) gdy jest to korzystne dla Zamawiającego lub spowodowane okolicznościami, za które ponosi on odpowiedzialność, 7) wystąpienia innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pok nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pok nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Przebudowa i modernizacja Domu Ludowego w Supraślu jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Działanie 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie