Supraśl: WYKONANIE HYDRODYNAMICZNEGO CZYSZCZENIA ORAZ INSPEKCJI TELEWIZYJNEJ SIECI KANALIZACYJNYCH W GMINIE SUPRAŚL
Numer ogłoszenia: 241882 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE HYDRODYNAMICZNEGO CZYSZCZENIA ORAZ INSPEKCJI TELEWIZYJNEJ SIECI KANALIZACYJNYCH W GMINIE SUPRAŚL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie hydrodynamicznego czyszczenia oraz inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacyjnych w Gmine Supraśl. Prace należy wykonać w następujących ulicach: 1) ul. J. Soplicy, Zaścianki Ø 400 mm bet. - ok. 440 mb Ilość studni 13 sztuki 2) ul. Kasztelańska, Zaścianki Ø 400 mm bet. - ok. 160 mb, Ilość studni 3 sztuki Ø 300 mm bet.- ok. 90 mb, Ilość studni 2 sztuki Ø 200 mm bet.- ok. 65 mb, Ilość studni 2 sztuki 3) ul. Zaścianki, Zaścianki Ø 400 mm bet.- ok. 220 mb, Ilość studni 6 sztuk Ø 300 mm bet.- ok. 280 mb, Ilość studni 7 sztuk 4) przejście przez tory PKP- Zaścianki Ø 400 mm bet.- ok. 150 mb, Ilość studni 4 Sztuki 5) ul. Górka Tomka, Zaścianki Ø 400 mm bet.- ok. 420 mb, Ilość studni 8 Sztuk 6) ul. Szosa Baranowicka, Zaścianki Ø 400 mm bet.- ok. 140 mb, Ilość studni 3 sztuki 7) ul. Egipska, Zaścianki Ø 400 mm bet.- ok. 300 mb, Ilość studni 5 sztuk 8) ul. Modrzewiowa, Zaścianki, Grabówka Ø 400 mm bet.- ok. 670 mb, Ilość studni 15 Sztuk 9) ul. Wiśniowa, Grabówka Ø 300 mm bet. i kam.- ok. 510 mb, Ilość studni 14 Sztuk 10) ul. Głogowa- Leśna Polana, Grabówka Ø 300 mm bet, PCV - ok. 365 mb, Ilość studni 14 sztuk Ø 200 mm bet., PCV - ok. 370 mb, Ilość studni 16 sztuk 11) ul. Sportowa- Modrzewiowa, Grabówka Ø 200 mm kam- ok. 90 mb, Ilość studni 5 sztuk 12) ul. Górna, Grabówka Ø 200 mm kam- ok. 90 mb, Ilość studni 6 sztuk 13) ul. Piłsudskiego, Supraśl Ø 300 mm bet.- ok. 120 mb, Ilość studni 3 sztuki Zamawiający nie posiada dokładnej wiedzy dotyczącej ilości zalegających osadów oraz poziomu napełnienia kanałów ściekami. Informacje takie oferent powinien uzyskać we własnym zakresie w trakcie wizji lokalnej. 2. Zakres prac objętych zamówieniem: a)czyszczenie kanału samochodem specjalistycznym, b)przegląd kanałów ściekowych za pomocą kamery TV, c)przegląd studni za pomocą kamery TV, d)nagranie kanałów na płycie CD, e)opis stanu technicznego kanałów, f)ocena stanu technicznego studni, g)wydruk w kolorze istniejących uszkodzeń w kamerowanych ulicach i studniach. h)sporządzenie szkiców trasy kanałów z naniesieniem lokalizacji uszkodzeń i spadków kanałów. Odległości uszkodzonych miejsc należy podawać od najbliższej studni zgodnie z kierunkiem przepływu ścieków. i)opis sposobu naprawy uszkodzeń. Wykonawca przed przystąpieniem do prac sporządzi harmonogram i uzgodni go z Zamawiającym. Kamera powinna umożliwić pomiar spadku kanału. 3. Prace towarzyszące: a) W przypadku konieczności zamknięcia ulicy dla ruchu Wykonawca uzyska zgodę Administratora drogi i poniesie wszystkie związane z tym koszty, także koszt sporządzenia projektu organizacji ruchu jeżeli będzie wymagany, b) Wykonawca w miarę potrzeb będzie wykonywał blokowania dopływu ścieków do odcinka poddawanego inspekcji, c) Wykonawca będzie przepompowywał ścieki w sytuacjach koniecznych. 4. Zamawiający wymaga udzielenia rocznej gwarancji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 90.47.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest awsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Wykonanie hydrodynamicznego czyszczenia oraz inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacyjnych w Gminie Supraśl. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 18.08.2011r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy, 2 Szczegółowy wykaz usług, 3. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają sie wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentujacapodmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w danej procedurze zamóweinia publicznego, 4. Pisemne zobowiazanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbednych zasobów na czas korzystania z nich przy wykonywaniu zmówienia w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą i doswiadczeniem, potencjałem technicznym lub zdolnosciami finansowymi innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul.Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl /pokój 10/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul.Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl /pokój 10/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie