Supraśl: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH
NA TERENIE GMINY SUPRAŚL
/IV kwartał roku 2010 oraz rok 2011/
Numer ogłoszenia: 286036 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY SUPRAŚL /IV kwartał roku 2010 oraz rok 2011/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Supraśl w IV kwartale roku 2010 oraz w roku 2011. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie następujących usług: żwirowania dróg (punktowe, liniowe, rozplantowanie w miarę potrzeb), gruzowanie dróg (punktowe, liniowe, rozplantowanie w miarę potrzeb), przekruszenie prefabrykatów budowlanych pochodzących z odzysku, planowana ilość do przekruszenia wynosi 2000 m3 (płytki chodnikowe, kostka brukowa, bruk itp.). Zakres prac w okresie trwania zamówienia wynikać będzie z aktualnych potrzeb, poszczególne odcinki dróg będą wskazywane każdorazowo przez Zamawiającego. Wykonanie zamówienia obejmuje 3 rejony terenu gminy Supraśl. Rejon I wsie: Grabówka, Sobolewo, Zaścianki, rejon 2 wsie: Ogrodniczki, Karakule, Sowlany, Ciasne, rejon 3 wsie puszczańskie (Sokołda i okolice)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nastąpi wg formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu wymaganych warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada niezbędny sprzęt: część I, II- wymagane dysponowanie samochodem samowyładowczym, część III- wymagane dysponowanie kruszarką.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nastąpi wg formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu wymaganych warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nastąpi wg formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu wymaganych warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo: w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w danej procedurze zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zapisy dotyczące mozliwosći wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały określowne w treści wzoru umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I żwirowanie dróg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: dostarczenie kruszywa naturalnego-pospółki, służącego do naprawy dróg. Usługa dowozu samochodem ciężarowym samowyładowczym obejmująca: załadunek, wyładunek, miejscowe ułożenie materiału, zasypanie dziur, wyrw, nierówności występujących na drogach oraz rozplantowanie materiału. Zamawiający wymaga kruszywa naturalnego, które powinno spełniać wymagania normy PN-B-11111 i PN-B-11113 ma być potwierdzona udokumentowaniem źródeł ich poboru, każdorazowo potwierdzona dokumentem stwierdzającym ilość materiału. Na żądanie Zamawiającego należy przedłożyć dokument potwierdzający jakość kruszywaCPV: 45233142-6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 gruzowanie dróg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje dostarczenie gruzu, służącego do naprawy dróg. Usługa dowozu gruzu samochodem ciężarowym samowyładowczym wraz z załadunkiem, wyładunkiem, miejscowym ułożeniem materiałów, zasypaniem dziur, wyrw i nierówności występujących na drogach, ewentualnym rozplantowaniem. Usługa dowozu gruzu (materiał Zamawiającego), będzie następowała z następujących miejscowości: Sobolewo, rozwiezienie na drogi w obrębie 3 km, Ciasne, rozwiezienie na drogi w obrębie 3 km Supraśl, rozwiezienie na drogi w obrębie 5 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III przekruszenie prefabrykatów budowlanych pochodzących z odzysku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III przekruszenie prefabrykatów budowlanych pochodzących z odzysku (płytki chodnikowe, kostka brukowa, bruk itp.). Przekruszenie prefabrykatów będzie następować na terenie miejscowości Supraśl, Sobolewa oraz Ciasne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.