Supraśl: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminy Supraśl w okresie zimowym 2010/2011.
Numer ogłoszenia: 383618 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminy Supraśl w okresie zimowym 2010/2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminy Supraśl w sezonie zimowym 2010/2011. W zakres prac wchodzi: odśnieżanie dróg, ulic, pętli autobusowych, usuwanie śliskości zimowej (poprzez posypywanie piaskiem dotyczy przystanków, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień) oraz usuwanie błota pośniegowego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I- ulice miejscowości: kol. Zaścianki, Grabówka, kol. Grabówka- ogółem ok 29 535 m, 1 pętla autobusowa; lewa strona od ul. Szosa Baranowicka Część II- ulice miejscowości: Zaścianki, kol. Sobolewo, Sobolewo, Henrykowo- ogółem ok 25 432 m oraz 2 pętle autobusowe; prawa strona od ul. Szosa Baranowicka Dokładny wykaz ulic (w m), w poszczególnych miejscowościach w każdej z części zawiera Załącznik nr 5 do specyfikacji 3. Zimowe utrzymanie dróg następuje wg kolejności kategorii, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do specyfikacji. Drogi kategorii I- obowiązuje 2 standard utrzymania, drogi kategorii II, III- obowiązuje 4 standard wg zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach na podstawie Zarządzenia Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. (Dziennik Urzędowy MTiGM Nr 10), Załącznik nr 6 do specyfikacji. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia oraz jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nastąpi wg formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu wymaganych warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada niezbędny sprzęt, dla każdej z części wymagane jest dysponowanie dwoma zestawami odśnieżającymi plus jeden zestaw posypujący, lub dwoma zestawami pługopiaskarki. W przypadku gdy Wykonawca, będzie składał oferty na obydwie części, winien dysponować oddzielnym kompletem na poszczególne części.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nastąpi wg formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu wymaganych warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nastąpi wg formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu wymaganych warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo: w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą i doświadczeniem, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały określone w treści wzoru umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój 10/..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój 10/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ulice kol. Zaścianki, Grabówki, kol. Grabowki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I- ulice miejscowości: kol. Zaścianki, Grabówka, kol. Grabówka- ogółem ok 29 535 m, 1 pętla autobusowa; lewa strona od ul. Szosa Baranowicka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ulice Zaścianek, kol. Sobolewo, Sobolewa, Henrykowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II- ulice miejscowości: Zaścianki, kol. Sobolewo, Sobolewo, Henrykowo- ogółem ok 25 432 m oraz 2 pętle autobusowe; prawa strona od ul. Szosa Baranowicka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.