Supraśl: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. TĘCZOWEJ, OSIEDLOWEJ, KRÓTKIEJ I SZKOLNEJ W KARAKULACH (ETAP I).
Numer ogłoszenia: 201311 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. TĘCZOWEJ, OSIEDLOWEJ, KRÓTKIEJ I SZKOLNEJ W KARAKULACH (ETAP I)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem etapu I zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji deszczowej w ul. Krótkiej i Szkolnej w Karakulach. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Budowę kanalizacji deszczowej od studni Si do studni S5, z rur PVC d = 0,315 m o ściankach litych klasy S, o długości L = 136,5 m. Studnie rewizyjne niewłazowe z PP lub PVC. Do momentu wykonania nawierzchni utwardzonej drogi należy zastosować dodatkowy pierścień odciążający za zbrojonego betonu (dotyczy studni S2, S3, S4). W studzienkach kanalizacji deszczowej zastosowano kinety zbiorcze. Podłączenie do kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej. Termin realizacji robót w obrębie drogi powiatowej nr 1430 B (ul. Szkolna) powinien przypadać od kwietnia do listopada. Nawierzchnia ulic Krótkiej posiada nawierzchnię nieutwardzoną, która po wykonaniu robót ziemnych należy odbudować zgodnie ze stanem istniejącym. Zgodnie z Decyzją Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku: 1) Wykopy w obrębie pobocza ul. Szkolnej należy wykonywać jako wąskoprzestrzenne bez naruszania chodnika. 2) Wykopy należy zasypywać gruntem kat. II oraz zagęścić mechanicznie aż do uzyskania wskaźnika ls = 0,95. 3) W miejscu istniejącego zjazdu na działkę nr 1451 wykopy należy zasypywać gruntem kat. II oraz zagęścić mechanicznie aż do uzyskania wskaźnika ls = 1,0. 4) Naruszony zjazd na działkę nr 1451 należy odbudować z pełnowartościowych prefabrykatów. 5) W przypadku naruszenia elementów pasa drogowego należy je przywrócić do stanu pierwotnego, zachowując wymagane spadki zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. W celu zapewnienia sprawnego działania sieci kanalizacji deszczowej należy zadbać o drożność wylotu przepustu na dz. nr 1481. W związku z tym, że wylot ten nie jest utwardzony wymaga on doraźnego oraz okresowego oczyszczenia z zalegającej w nim roślinności i zakrzaczenia na odcinku ok. 30 m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (załącznik nr 7). 3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą oraz koszt zajęcia pasa drogowego w drodze powiatowej i opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Uwaga! Projekt budowy drogi zawiera szerszy zakres opracowania - w I etapie realizowana będzie ulica Szkolna i Krótka. Zamawiający wymaga co najmniej 3 - letniej gwarancji.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.13.00-8, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Tęczowej, Osiedlowej, Krótkiej i Szkolnej w Karakulach (etap I). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rachunek nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 07.10.2014 r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów 4.Informacja o przynależności lub nie do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie