Supraśl: BUDOWA ULICY ŻWIROWEJ W OGRODNICZKACH
Numer ogłoszenia: 206938 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY ŻWIROWEJ W OGRODNICZKACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie ulicy Żwirowej w Ogrodniczkach, od skrzyżowania z ulicą Sosnową (km 0+000) do końca zabudowy ulicy Żwirowej (0+271,00) . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty drogowe: a) Wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm, szer. 5 m o długości ok.271 m, na podbudowie z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, b) Budowę chodników obustronnych, o szer. 1,5 m, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, na podsypce piaskowej gr. 5 cm, krawężniki uliczne wystające betonowe 15/30 cm na ławie betonowej, obrzeża betonowe 6/20 cm, c) Budowę zjazdów bramowych - o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm i podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne gr. 20 cm, 2) Kanalizację deszczową - budowę kanalizacji deszczowej, odcinek SD2-SD3 - SD4 z rur Ø 400 PVC klasy S kanał o długości 88,00 mb; budowę przykanalików Ø 200 PVC klasy S - długość 32 mb, studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø 1,00 m - 2 szt., wpustów deszczowych Ø 0,50 m - 6 szt. 3) Przebudowę sieci telefonicznej na odcinku od km 0+041,06 do km 0+105,71. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (załącznik nr 7). 3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Uwaga! Część kanalizacji deszczowej została zrealizowana wcześniej (mapa poinwentaryzacyjna w dokumentacji). Budowa ulicy Żwirowej oparta jest na dwóch odrębnych opracowaniach: 1) projekt budowy ulicy - Cz. Klimowicz, M. Piekarski; 2) projekt kanalizacji deszczowej - Instalprojekt o. k. Budowa wpustów ulicznych z przykanalikami ujęta została w projekcie kanalizacji deszczowej, jak też w projekcie drogowym. W związku z powyższym w przedmiarach kanalizacji deszczowej i robót drogowych pokrywają się następujące pozycje: 14 ( przedmiaru kan. deszczowej ) z 24 (przedmiar robót drogowych); 15, 16, 17( przedmiaru kan. deszczowej ) z 33 (przedmiar robót drogowych). Należy do wyceny przyjąć w/w pozycje z jednego z przedmiarów. Zamawiający wymaga co najmniej 3 -letniej gwarancji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.23.23.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Budowę ulicy Żwirowej w Ogrodniczkach, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rachunek nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 03.07.2014 r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik nr 2)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej 2 zamówienie, których zakres, rodzaj i wartość prac zbliżona jest z robotami dla niniejszego zamówienia, tj. roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda, roboty winne być potwierdzone dowodami dotyczącymi najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (Przez najważniejsze roboty budowlane rozumie się roboty wykazywane na potwierdzenie spełnienia opisanego warunku udziału w postepowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobami do kierowania robotami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, niezbędne do wykonania zamówienia. Wymaga się dysponowania: co najmniej jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, co najmniej jedną osobą w specjalności telekomunikacyjnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów 4.Informacja o przynależności lub nie do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na zasadach opisanych we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu
ul. J. Piłsudskiego 58
16-030 Supraśl /pokój nr 10/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie