Supraśl: Zorganizowanie II wyjazdu studyjnego grupy polskiej w ramach projektu Supraśl - Polskie okno na Szwajcarię
Numer ogłoszenia: 105334 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie II wyjazdu studyjnego grupy polskiej w ramach projektu Supraśl - Polskie okno na Szwajcarię.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja II wizyty studyjnej przedstawicieli gminy Supraśl w Balsthal w ramach Polsko-Szwajcarskiego Programu Partnerskiego Supraśl - Polskie Okno na Szwajcarię (w tym organizacja przelotu, przejazdu, zakwaterowania, wyżywienia, wyjazdów towarzyszących) którego głównym Wnioskodawcą jest Gmina Supraśl. a) Miejsce docelowe : Miasto Balsthal i okolice b) Termin wizyty: 15 - 18.05.2014 c) Liczba uczestników: 11 osób d) Zakwaterowanie 9 uczestników w hotelu w Balsthal: 1 pokój 3 osobowy, 2 pokoje dwuosobowe, 2 pokoje jednoosobowe. Pokoje w standardzie min. 3* z pełnym węzłem sanitarnym. Dwie osoby z delegacji zostaną zakwaterowane we własnym zakresie. Miejsce noclegu powinno zostać ustalone z rezydentem szwajcarskim Hugo Meyerem (doris.meyer@ggs.ch). e) Transport - zapewnienie 11 osobom przelotu samolotem klasą ekonomiczną z Warszawy do Zurychu (Szwajcaria) w dni 15.05.2014 - wylot w godzinach porannych oraz z Zurychu do Warszawy w dniu 18.05.2014r. wylot w godzinach wieczornych. Każdy z pasażerów będzie miał podstawowy bagaż podróżny. Wykonawca powinien zapewnić także dojazd busem z Supraśla do Warszawy w dniu 15.05.2014 oraz z Warszawy do Supraśla w dniu 18.05.2014r. Godziny podstawienia zostaną dostosowane do wylotu i przylotu delegacji, nie dłużej jednak niż 1h od przylotu i dowóz na lotnisko na co najmniej 2 h przed planowanym wylotem z Warszawy. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić transport autobusem/busem z Zurychu (lotnisko) do Balsthal w dniu 15.05.2014r. - do wskazanego przez rezydenta hotelu oraz z Balsthal do Zurychu (lotnisko) w dnu 18.05.2014r. f) Wykonawca powinien zapewnić środek transportu - autobus na min. 20 osób do zorganizowanych wyjazdów zgodnie z programem wizyty studyjnej w Balsthal. W sumie ilość kilometrów licząc drogę dojazdu z Balsthal do Zurychu, z Zurychu do Balsthal i odległości podczas wyjazdów do Solury i w Alpy wyniesie maksymalnie 1 000 km. Autobus/bus powinien być dostępny w terminach ustalonych z Zamawiającym i rezydentem szwajcarskim. g) Wykonawca zapewni każdego dnia pełne wyżywienie w postaci śniadania, lunchu i obiadokolacji w miejscach wskazanych w przygotowanym programie wyjazdu, po wcześniejszych uzgodnieniach z rezydentem szwajcarskim. Kwestia organizacji obiadów, miejsc - restauracji, propozycji menu - powinna zostać ustalona przed złożeniem oferty z rezydentem szwajcarskim - Hugo Meyer: adres e-mail: doris.meyer@ggs.ch. h) Ubezpieczenie: Oferent zabezpiecza koszty polisy leczenia za granicą do wysokości 25.000 Euro na każdego z 11 uczestników wyjazdu oraz ubezpieczenie na czas przejazdu NNW. i) Zamawiający ma obowiązek zapewnić opiekę rezydenta w Szwajcarii podczas wizyty w Balsthal w osobie Pana Hugo Meyera. Wykonawca w swojej ofercie powinien uwzględnić koszty wynagrodzenia/honorarium dla wskazanego rezydenta, po wcześniejszym ustaleniu tegoż wynagrodzenia bezpośrednio z rezydentem (adres kontaktowy - doris.meyer@ggs.ch). Podana przez oferenta cena musi zawierać wszelkie koszty przejazdu w tym: wymagane opłaty drogowe, koszty paliwa, koszty parkingów, ewentualne koszty zakwaterowania i wyżywienia kierowców..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiące sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 103, poz. 1158 ze zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 09.04.2014 r., do godz. 11:00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia, których wartość i przedmiot są zbliżone z usługami niniejszego zamówienia, tj. polegające na realizacji usług przewozu i zakwaterowania osób za granicą Polski o wartości brutto min. 40 000 zł każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów, 4. Informacja o przynależności lub nie do grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na zasadach opisanych we wzorze umowy, który jest załącznikiem do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl /pokój nr 21B/..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie