Supraśl: BUDOWA ULICY SŁOWACKIEGO W SUPRAŚLU
Numer ogłoszenia: 173174 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY SŁOWACKIEGO W SUPRAŚLU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Słowackiego w Supraślu. 2.Zakres robót obejmuje: a)budowę ulicy Słowackiego od km 0+000 do km rob.0+533,75 - wykonaniu nowej nawierzchni ulicy z betonu asfaltowego. - wykonaniu nowego obustronnego krawężnika jezdni. - wykonaniu nowej opaski w miejscach występowania zieleni izolacyjnej. - wykonaniu nowej nawierzchni chodników dla pieszych w miejscu chodników istniejących. - wykonaniu nowej nawierzchni wjazdów na posesje. b) wykonaniu odcinka kanalizacji deszczowej- 442 m c) wykonania zatok postojowych zlokalizowanych są po stronie bloków Nr1 i Nr3 w miejscu istniejącej zieleni izolacyjnej d) przebudowa wodociągów ulicznych z rur azbestowo- cementowych na rury PE wraz z wymiana przyłączy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Budowę ulicy Słowackiego w Supraślu. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 16.05.2013 r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów. 4. Informację czy Wykonawca należy/ nie należy do grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w przypadku: -wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, -wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn określonych w § 3 ust. 4 umowy, -wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem, -wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian dotyczących danych obydwu stron umowy, w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy itp., -wystąpienia zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -gdy jest to korzystne dla Zamawiającego lub spowodowane okolicznościami, za które ponosi on odpowiedzialność, - wystąpienia innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, pok nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, pok nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie