Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Sobolewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 44 m x 22 m o nawierzchni syntetycznej oraz wykonanie chodników i ukształtowanie terenu przy Zespole Szkół w Sobolewie. Zakres prac obejmuje również odwodnienie terenu pod boisko, wyposażenie (2 stojaki na kosze do koszykówki, 2 słupki do siatkówki oraz 2 bramki do piłki ręcznej) oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
2.Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
Zgodnie z CPV : 45220000-5, 45233220-7, 45212200-8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7, 45.21.22.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 4 000 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie poliuretanowej nawierzchni np. boisko, bieżnia lekkoatletyczna o powierzchni zbliżonej do boiska w niniejszym przedmiocie zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł każda.
dysponują lub będą dysponować osobą do kierowania pracami posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń), osoba ta winna posiadać co najmniej dwuletni staż na stanowisku - Kierownika Robót oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
pozwalającej na realizację zamówienia, przy założeniu, iż płatność zostanie dokonana w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.
Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 100 000 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przzedstawienie wymaganych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
b)Aktualne zaświadczenie właściwego :
Naczelnika Urzędu Skarbowego
Oddziału ZUS lub KRUS
potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego :
a)Wykaz zamówień (minium 2) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na roboty budowlane obejmujące wykonanie poliuretanowej nawierzchni np. boisko, bieżnia lekkoatletyczna o powierzchni zbliżonej do boiska w niniejszym przedmiocie zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł za każde zamówienie. Wykaz winien zawierać zakres, wartość, termin i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie,
b)przedstawienie osoby przewidzianej do kierowania pracami, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, (osoba ta winna posiadać co najmniej dwuletni staż na stanowisku - Kierownika Robót) oraz dokumenty stwierdzające, że osoba, które będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń ) i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
c)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
4.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł
5. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
- aprobata techniczna ITB lub Rekomendacja Techniczna ITB lub badania na zgodność z normą PN-EN 14877 lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.)wydany przez instytucję uprawnioną do badania i certyfikowania wyrobów, potwierdzający ze oferowana nawierzchnia spełnia wymagane parametry,
- atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni,
- kartę techniczną oferowanej nawierzchni,
- autoryzację producenta nawierzchni wystawionej na Wykonawcę na realizowana inwestycję wraz z potwierdzeniem 60-cio miesięcznej gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.)
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania:
a)Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 2a i 2b. W odniesieniu do pozostałych dokumentów, winien złożyć conajmniej jeden z z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt 1 składa ustanowiony pełnomocnik, lub każdy podmiot oddzielnie
b)Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
c)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
d)Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
e)Składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).