Supraśl: WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
CZĘŚĆ I WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY MYŚLIWSKIEJ I CIOŁKOWSKIEGO (DOJAZD) W GRABÓWCE
CZĘŚĆ II WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULIC: PROSTEJ, WYSOKIEJ, SADOWEJ, MOKREJ I WĄSKIEJ
W GRABÓWCE
CZĘŚĆ III WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY JODŁOWEJ - PRZEBUDOWA WŁĄCZEŃ
DO ULICY CIOŁKOWSKIEGO I BIAŁOSTOCKIEJ
CZĘŚĆ IV WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ
ULICY ŻWIROWEJ W OGRODNICZKACH
Numer ogłoszenia: 302798 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: CZĘŚĆ I WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY MYŚLIWSKIEJ I CIOŁKOWSKIEGO (DOJAZD) W GRABÓWCE CZĘŚĆ II WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULIC: PROSTEJ, WYSOKIEJ, SADOWEJ, MOKREJ I WĄSKIEJ W GRABÓWCE CZĘŚĆ III WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY JODŁOWEJ - PRZEBUDOWA WŁĄCZEŃ DO ULICY CIOŁKOWSKIEGO I BIAŁOSTOCKIEJ CZĘŚĆ IV WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY ŻWIROWEJ W OGRODNICZKACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 1) budowy ulicy Myśliwskiej - długość ok. 85 m i Ciołkowskiego (dojazd) - długość ok. 120 m w Grabówce 2) budowy ulic: Prostej - długość ok. 200 m, Wysokiej - długość ok. 170 m, Sadowej - długość ok. 240 m, Mokrej - długość ok. 285 m, Wąskiej - długość ok. 180 m w Grabówce, 3) budowy ulicy Jodłowej - przebudowa włączeń (skrzyżowań) do ulic Ciołkowskiego i Białostockiej w celu zmiany geometrii drogi, w związku z uruchomieniem komunikacji miejskiej, 4) budowa ulicy Żwirowej w Ogrodniczkach - długość ok. 260 m do ostatnich zabudowań, - z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci), dowiązaniem do istniejących ulic, z uwzględnieniem docelowej szerokości ulic. Załącznik nr 7 (mapki) do niniejszej SIWZ przedstawia graficznie zakres poszczególnych ulic. 2. Dokumentację należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2012, poz. 647), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. 2013, poz. 260). Powinna ona spełniać warunki wynikające z obowiązujących przepisów prawa w szczególności Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych oraz winna być wykonana zgodnie z normami i zasadami wiedzy technicznej. Złożona dokumentacja winna odpowiadać aktualnemu stanowi prawnemu na dzień złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, winna zawierać wszystkie wymagane uzgodnienia, opinie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Proponowane rozwiązania oraz ewentualne warianty rozwiązań projektowych należy uzgadniać z Zamawiającym. 3. Zakres opracowania dotyczącego dokumentacji projektowej obejmuje: 1) wykonanie badań i pomiarów w zakresie : a) ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia w oparciu o wszystkie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawne, b) wykonania map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali l : 1000 lub 1 : 500 z geodezyjną inwentaryzacją szaty roślinnej, c) pozyskania wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej gruntów dla obszarów przeznaczonych pod inwestycję i obszarów, na które ta inwestycja będzie oddziaływać, 2) opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem opinii, uzgodnień i zatwierdzeń, a w tym: a) wykonanie projektu zagospodarowania terenu ( z uzgodnieniami), b) wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego ( z uzgodnieniami), c) wykonanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) opracowanie projektu wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową, a w tym: a) projekt zagospodarowania terenu, b) projekty wykonawcze branżowe sporządzone oddzielnie dla każdej branży, c) projekty wykonawcze instalacji występujące w projektowanych obiektach, d) projekty stałej organizacji ruchu, e) projekty niezbędnych przebudów, przekładek i odtworzeń istniejących obiektów uzbrojenia i urządzenia terenu, f) szczegółowe parametry techniczne obiektów, instalacji oraz urządzeń związanych z projektowanymi obiektami umożliwiające wykonawcom robót budowlanych ich dobranie, g) inne niezbędne opracowania i badania pozwalające na kompleksową i prawidłową realizację przedsięwzięcia, h) oświadczenie o kompletności dokumentacji. 4. Zakres dokumentacji kosztorysowej: 1) przedmiary robót, które winny być opracowane oddzielnie dla każdego projektu zawierające: a) opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania, b) odniesienie do specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) podstawy do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Zamawiającym. 2) kosztorysy inwestorskie, które winny być opracowane oddzielnie dla każdego projektu branżowego. Kosztorysy inwestorskie winny być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389) oraz zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), 3) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 4) założenia wyjściowe do kosztorysowania zawierające dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych oraz inne opracowania wymienione w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), a także te, które pozwolą na kompleksową i prawidłową realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego. 5. Ilość i format sporządzonych dokumentów: 1) projekt budowlany i wykonawczy - w 5 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, 2) przedmiary i kosztorysy inwestorskie - w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc., 3) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc., 4) mapy sytuacyjno - wysokościowe - w 2 egzemplarzach (z oryginalnymi pieczęciami). 6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: część I 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), część II 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), część III 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), część IV 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach :pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać część I, II, III, IV Wadium przetarg na Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę .......... część ......... Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 07.08.2013r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik nr 2)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie dokumentacji projektowej: na remont, przebudowę lub budowę ulicy Zamówienia winne być potwierdzone dowodem, że zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobami do projektowania posiadającymi doświadczenie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, niezbędne do wykonania zamówienia. Wymaga się dysponowania co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej, sanitarnej oraz osobą z uprawnieniami w dziedzinie geodezji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru Załącznik nr 2)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów 4.Informacja o przynależności lub nie do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na zasadach opisanych we wzorze umowy, który jest załącznikiem do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu
ul. Piłsudskiego 58
16-030 Supraśl /pokój nr 10/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu ul. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Myśliwskiej i Ciołkowskiego (dojazd) w Grabówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej:budowy ulicy Myśliwskiej - długość ok. 85 m i Ciołkowskiego (dojazd) - długość ok. 120 m w Grabówce - z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci), dowiązaniem do istniejących ulic, z uwzględnieniem docelowej szerokości ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulic: Prostej, Wysokiej, Sadowej, Mokrej, Wąskiej w Grabówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 2) budowy ulic: Prostej - długość ok. 200 m, Wysokiej - długość ok. 170 m, Sadowej - długość ok. 240 m, Mokrej - długość ok. 285 m, Wąskiej - długość ok. 180 m w Grabówce - z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci), dowiązaniem do istniejących ulic, z uwzględnieniem docelowej szerokości ulic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Jodłowej - przebudowa włączeń do ulic Ciołkowskiego i Białostockiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: budowy ulicy Jodłowej - przebudowa włączeń (skrzyżowań) do ulic Ciołkowskiego i Białostockiej w celu zmiany geometrii drogi, w związku z uruchomieniem komunikacji miejskiej - z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci), dowiązaniem do istniejących ulic, z uwzględnieniem docelowej szerokości ulic..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Żwirowej w Ogrodniczkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: budowa ulicy Żwirowej w Ogrodniczkach - długość ok. 260 m do ostatnich zabudowań,- z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci), dowiązaniem do istniejących ulic, z uwzględnieniem docelowej szerokości ulic..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.