Supraśl: Remont Budynku Klubu w Ogrodniczkach na działce geod. nr 120
Numer ogłoszenia: 179166 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111088 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Budynku Klubu w Ogrodniczkach na działce geod. nr 120.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Remontu budynku klubu polegającym na termomdernizacji budynku. Roboty polegają na: ociepleniu ścian zewnętrznych fundamentów, ociepleniu ścian zewnętrznych części nadziemnej, ociepleniu stropodachu granulatem z wełny mineralnej gr. 17 cm, częściowej wymiane stolarki ( 2 szt. drzwi zew., 1 szt. drzwi wew. i 1 szt. okno) i robotach naprawczych. 2.Centralnego ogrzewania budynku klubu. 3.Instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej doziemnej. 4.Wymagane jest, aby wszystkie użyte materiały były dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania jakościowe określone w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane. Wszystkie zamontowane urządzenia muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub deklaracje zgodnosci, które należy dołączyć do dokumentacji technicznej powykonawczej na etapie odbioru prac. 5.Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace. 6.Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.22.00-5, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225992,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ