Supraśl: Remont budynku OSP w Ogrodniczkach na działce geod. nr 119
Numer ogłoszenia: 179190 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149415 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku OSP w Ogrodniczkach na działce geod. nr 119.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegajających na wykonaniu: Remontu budynku OSP w Ogrodniczkach, którego celem jest termomdernizacja w/w budynku. Zakres prac obejmuje: roboty demontażowe i rozbiórkowe, podmurwanie częsci otworów, ocieplenie ścian zewnętrznych fundamentów - styropianem ekstrudowanym, ocieplenie ścian zewnętrznych części nadziemnej, montaż stolarki (3 szt. drzwi zew.), ocieplenie stropu nad parterem wełną mineralną gr. 15 cm, rozebranie części dachu, wykonanie przedłużenia krokwi i nowego pokrycia, wykonanie tynku silikatowego - ziarno 1,5 mm, wkonanie obróbek blacharskich, montaż orynnowania i innych elementów ( uchwyty na flagi, tabliczki, itp.) oraz utwardzenie terenu. 2.Wymagane jest, aby wszystkie użyte materiały były dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania jakościowe określone w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane. 3.Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace. 4.Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132990,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ