Supraśl: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC GMINY SUPRAŚL W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ I- LEWA STRONA OD UL. SZOSA BARANOWICKA
CZĘŚĆ II- PRAWA STRONA OD UL. SZOSA BARANOWICKA
Numer ogłoszenia: 346906 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC GMINY SUPRAŚL W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ I- LEWA STRONA OD UL. SZOSA BARANOWICKA CZĘŚĆ II- PRAWA STRONA OD UL. SZOSA BARANOWICKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminy Supraśl w sezonie zimowym 2011/2012. W zakres prac wchodzi: odśnieżanie dróg, ulic, pętli autobusowych, usuwanie śliskości zimowej (poprzez posypywanie piaskiem- dotyczy przystanków, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień) oraz usuwanie błota pośniegowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I- ulice miejscowości: kol. Zaścianki, Grabówka, kol. Grabówka- ogółem ok. 34 447 m, 1 pętla autobusowa; lewa strona od ul. Szosa Baranowicka Część II- ulice miejscowości: Zaścianki, kol. Sobolewo, Sobolewo, Henrykowo- ogółem ok 28 667 m oraz 2 pętle autobusowe; prawa strona od ul. Szosa Baranowicka Dokładny wykaz ulic (w m), w poszczególnych miejscowościach w każdej z części zawiera Załącznik nr 7 a i 7 b 2. Zimowe utrzymanie dróg następuje wg kolejności kategorii, zgodnie z Załącznikiem nr 7 a i 7 b. Drogi kategorii I- obowiązuje 2 standard utrzymania, drogi kategorii II, III- obowiązuje 4 standard wg zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach na podstawie Zarządzenia Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. (Dziennik Urzędowy MTiGM Nr 10), Załącznik nr 6..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) część I - 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych); b) część II - 1000,00 zł ( słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać ,,Wadium - przetarg na Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminy Supraśl w sezonie zimowym 2011/2012, część .......... Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 28.10.2011r. do godz. 11.00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada niezbędny sprzęt, dla każdej z części wymagane jest dysponowanie dwoma zestawami odśnieżającymi plus jeden zestaw posypujący lub dwoma zestawami pługopiaskarki. W przypadku gdy Wykonawca, będzie składał oferty na obydwie części, winien dysponować oddzielnym kompletem na poszczególne części.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertow kosztorys ofertowy, wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Supraśl, ul. Piłsudskiego , pok nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LEWA STRONA OD UL. SZOSA BARANOWICKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ulice miejscowości: kol. Zaścianki, Grabówka, kol. Grabówka- ogółem ok. 34 447 m, 1 pętla autobusowa; lewa strona od ul. Szosa Baranowicka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRAWA STRONA OD UL. SZOSA BARANOWICKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ulice miejscowości: Zaścianki, kol. Sobolewo, Sobolewo, Henrykowo- ogółem ok 28 667 m oraz 2 pętle autobusowe; prawa strona od ul. Szosa Baranowicka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.