Supraśl: BUDOWA PLACU ZABAW PRZY ZESPOLE SZKOLNO- PRZEDSZKOLNYM W OGRODNICZKACH, UL. ZAGÓRNA 7, 16-030 SUPRAŚL ORAZ MODERNIZACJA PLACU ZABAW PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. E. ORZESZKOWEJ W SOBOLEWIE, UL. PODLASKA 8, 15-509 BIAŁYSTOK
Numer ogłoszenia: 280304 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PLACU ZABAW PRZY ZESPOLE SZKOLNO- PRZEDSZKOLNYM W OGRODNICZKACH, UL. ZAGÓRNA 7, 16-030 SUPRAŚL ORAZ MODERNIZACJA PLACU ZABAW PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. E. ORZESZKOWEJ W SOBOLEWIE, UL. PODLASKA 8, 15-509 BIAŁYSTOK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na: a) wykonaniu placu zabaw z wyposażeniem przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Ogrodniczkach, ul. Zagórna 7, 16-030 Supraśl. Zakres prac obejmuje: Roboty przygotowawcze, roboty ziemne, obramowanie nawierzchni, chodnik, nawierzchnia HIC - 1,5m (kolor niebieski, 20,3m²), nawierzchnia HIC- 2,2m (kolor pomarańczowy, 163,0m²), wykonanie trawników i zieleni, wyposażenie placu zabaw (zestaw zręcznościowy pająk linowy -1szt, huśtawka podwójna Ważka - 1szt., równoważnia wiszący most - 1szt., Ściana wspinaczkowa - 1szt., zestaw dwóch wież z mostkiem i pochylnią - 1kpl, ławka - 2szt., kosz na śmieci - 2szt., tablica informacyjna - 1szt.), podwyższenie istniejącego ogrodzenia o 1m (27 m²) b) modernizacji placu zabaw z wyposażeniem przy Zespole Szkół im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie, ul. Podlaska 8, 15-509 Białystok. Zakres prac obejmuje: Roboty przygotowawcze, roboty ziemne, obramowanie nawierzchni, chodnik, nawierzchnia HIC - 1,5m (kolor niebieski, 20 m²), nawierzchnia HIC- 2,2m (kolor pomarańczowy, 163,0m²), wykonanie trawników i zieleni, wyposażenie placu zabaw (zestaw zręcznościowy pająk linowy -1szt, huśtawka podwójna Ważka - 1szt., równoważnia wiszący most - 1szt., Ściana wspinaczkowa - 1szt., Zestaw dwóch wież z mostkiem i pochylnią - 1kpl, ławka - 2szt., kosz na śmieci - 2szt., tablica informacyjna - 1szt.), 2. Wymagane jest aby elementy wyposażenia placu zabaw posiadały aktualne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, które należy dołączyć do dokumentacji technicznej powykonawczej na etapie odbioru prac. Aktualne certyfikaty bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych, deklaracje zgodności (dla elementów małej architektury) wydanych w oparciu o aktualnie obowiązujące normy bezpieczeństwa z grupy 1176 i 1177 oznaczone wydaniem 2009. 3. Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych, trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Sprzęt rekreacyjny powinien być rozmieszczony na placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. Montaż elementów powinien być zgodny z instrukcją producenta urządzenia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace. 5. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł /słownie: trzy tysiące złotych/ 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na budowę placu zabaw przy:Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Ogrodniczkach, ul. Zagórna 7, 16-030 Supraśl oraz modernizację placu zabaw przy: Zespole Szkół im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie, ul. Podlaska 8, 15-509 Białystok w ramach projektu Radosna Szkoła Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 23.09.2011r. Do godz. 10.00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy, 2.Szczegółowy wykaz robót, 3. Pełnomocnictwo: w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiotdziała w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w danej procedurze zamówienia publicznego, 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy zadania realizowanego w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia- Radosna Szkoła.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie