Supraśl: BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZESPOLE SZKÓL SPORTOWYCH W SUPRAŚLU PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 1
Numer ogłoszenia: 362380 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZESPOLE SZKÓL SPORTOWYCH W SUPRAŚLU PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie: - nawierzchni pomarańczowej amortyzującej upadki w strefie, gdzie zostanie zamontowany sprzęt rekreacyjno- sportowy- płytki z nakładką EPDM pomarańczowe; - nawierzchni niebieskiej w strefie ciągów pieszych- płytki z nakładką EPDM niebieskie; - nawierzchni trawiastej - wyposażenie placu zabaw w urządzenia rekreacyjno- sportowe zaprojektowane na nawierzchni pomarańczowej, tj.: pająk linowy, równoważnia, huśtawka ważka, ścianka wspinaczkowa, zestaw dwóch wież - ławki - kosz na śmieci - tablica informacyjna z regulaminem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na BUDOWĘ SZKOLNEGO PLACU ZABAW W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZESPOLE SZKÓL SPORTOWYCH W SUPRAŚLU PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 08.10.2012r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej. 3. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone do końca terminu związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium, o którym mowa w art. 46 ust. 4 a oraz ust. 5 Ustawy. Gwarant powinien zobowiązać się do wypłaty wadium w następujących przypadkach: - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie - gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - jeżeli nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w przypadku: 1) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, 2) wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn określonych w § 3 ust. 5 umowy, 3) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem, 4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian dotyczących danych obydwu stron umowy, w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy itp., 5) wystąpienia zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6) gdy jest to korzystne dla Zamawiającego lub spowodowane okolicznościami, za które ponosi on odpowiedzialność, 7) wystąpienia innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU WSPIERANIA W LATACH 2009-2014 ORGANÓW PROWADZĄCYCH W ZAPEWNIENIU BEZPIECZNYCH WARUNKÓW NAUKI, WYCHOWANIA I OPIEKI W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH I STOPNIA- RADOSNA SZKOŁA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie