Supraśl: BUDOWA ULICY PALMOWEJ W GRABÓWCE
Numer ogłoszenia: 322680 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY PALMOWEJ W GRABÓWCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową ulicy Palmowej w Grabówce. Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni o dł. ok. 305,12 m z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna gr. 4 cm, warstwa wiążąca gr. 5 cm , na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm. Chodnik obustronny o szerokości 1,5 m wraz z wjazdami z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi. Kanał deszczowy o długości ok. 588 m, rury PVC Ø 250 oraz o długości ok o długości ok. 58 m. Roboty drogowe obejmują również zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych i energetycznych oraz wyregulowanie istniejących zasuw wodociągowych. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.52-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: XIV. Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości część I Wykonanie podbudowy wraz z kanalizacją deszczową: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) część II Wykonanie nawierzchni: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał co najmniej 2 zamówienia, zakres, rodzaj i wartość prac zbliżona z robotami dla niniejszego zamówienia, tj.: 500 000 zł dla części I (łącznie roboty sanitarne i roboty drogowe) oraz 100 000 zł dla części II - roboty winne być potwierdzone dokumentem, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - dysponuje lub będzie dysponować osobami do nadzoru posiadającymi doświadczenie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, niezbędne do wykonania zamówienia. Wymaga sie dysponowania minium po jednej osobie w następujących branżach, dla Części I wymagana branża sanitarna i drogowa, dla Części II branża drogowa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dla części I na kwotę min 500 000 zł, dla części II na kwotę mni 100 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo: w przypadku gdy wykonawcy ubiegają sie wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w danej procedurze zamówienia publicznego 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały określone w treści wzoru umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój 10/..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój 10/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Wykonanie podbudowy wraz z kanalizacja deszczową..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonania podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, budowę chodnika obustronnego o szerokości 1,5 m wraz z wjazdami z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi. Kanał deszczowy o długości ok. 588 m, rury PVC Ø 250 oraz o długości ok o długości ok. 58 m. Roboty drogowe obejmują również zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych i energetycznych oraz wyregulowanie istniejących zasuw wodociągowych. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Wykonanie nawierzchni,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni jezdni o dł. ok. 305,12 m z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna gr. 4 cm, warstwa wiążąca gr. 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.