Supraśl: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ REWALORYZACJI I PRZEBUDOWY
PLACU T. KOŚCIUSZKI W SUPRAŚLU
Numer ogłoszenia: 63598 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ REWALORYZACJI I PRZEBUDOWY PLACU T. KOŚCIUSZKI W SUPRAŚLU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej rewaloryzacji i przebudowy Placu T. Kościuszki- rynku miejskiego w Supraślu w zakresie opracowania projektu drogowego, sieci infrastruktury technicznej oraz małej architektury. Dokumentację należy wykonać na podstawie opracowanego projektu koncepcyjnego zagospodarowania placu 2.Założenia koncepcji: Projektowany plac ma formę kwadratu o wymiarach ~120 x ~120 m. Zakłada się przeprowadzenie nowych przebiegów ulic wzdłuż pierzei: północnej i wschodniej- w sposób umożliwiający objazd wokół placu i obsługę obiektów komercyjnych zlokalizowanych w jego sąsiedztwie. Na odcinkach ulic przebiegających wzdłuż pierzei północnej i południowej wyznaczono nowe lokalizacje przystanków autobusowych. Przedłużenie ulicy zlokalizowanej wzdłuż pierzei północnej (zabudowania szkolne - Dom Jansena) w kierunku rzeki Supraśl zakłada się w formie ciągu spacerowego (nowa lokalizacja istniejącego). Przedłużenie ulicy zlokalizowanej wzdłuż pierzei południowej rynku prowadzi do terenu położonego nad rzeką Supraśl. Obszar realizacji inwestycji obejmuje działki o nr. geodez.: 1485/2, 1488/6, 1488/7, 1488/4, 1488/5 ,1510/1, 1510/3, 1510/4, 1510/5, 1511/1, 1511/4, 1511/5, 1511/7, 1511/9, 1511/10, 1511/1, 1512, 1513/1,1513/2 ,1513/3 ,1513/1, 1511/8, 1314, 563 z możliwością dokonania podziałów mających na celu wydzielenie terenów przeznaczonych na cele publiczne i ewentualnej zamiany gruntów. Przedsięwzięcie zakłada wymianę istniejących oraz budowę nowych nawierzchni wraz z utworzeniem nowych miejsc parkingowych w sąsiedztwie ulic Plac T.Kościuszki, 3 -go Maja, Cieliczańskiej i Konarskiego, uporządkowanie zieleni i lokalizację elementów małej architektury. Nastąpi wymiana istniejącej nawierzchni- koncepcja zakłada podział głównej płyty placu na pola prostokątne, wyznaczone przez płyty kamienne granitowe szare szlifowane wielkość 50x100x5cm, pola prostokątne wewnątrz przewidziano do wypełnienia kostką granitową szaro-rudą 8x10 w układach przewidzianych w koncepcji. Nawierzchnie zaprojektowanych ciągów ulic z kostki granitowej szaro-rudej 8 x 10 z granitowymi krawężnikami Przewiduje się wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej z włączeniem do infrastruktury istniejącej sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami ulicznymi, kanalizacji sanitarnej, wodociągu ulicznego, sieci gazowej, energetycznej i telekomunikacyjnej. Niezbędna infrastruktura techniczna zostanie doprowadzona z istniejących mediów w sąsiadującym pasie drogowym ulic miejskich. Głównym celem jest uporządkowanie historycznego układu urbanistycznego, osiągnięcie jednorodnego wyrazu estetycznego pierzei rynkowych i przywrócenie funkcji centrotwórczych oraz zaprojektowanie kadru widokowego na dolinę rzeki Supraśl. 3. Dokumentację należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.). Powinna spełniać warunki wynikające z obowiązujących przepisów prawa w szczególności Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych oraz winna być wykonana zgodnie z normami i zasadami wiedzy technicznej. Złożona dokumentacja winna odpowiadać aktualnemu stanowi prawnemu na dzień złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, winna zawierać wszystkie wymagane uzgodnienia, opinie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. 4. Zakres opracowania obejmuje: a/ mapę do celów projektowych w skali 1:500 b/ badania geologiczne gruntu c/ przygotowanie wniosków o wydanie wymaganych dla niniejszego opracowania opinii o których mowa w art. 11 d ust.1 pkt 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych wraz z niezbędnymi załącznikami d/ przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej, zgodnie art. 11 d ust.1 pkt 1÷ 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych e/ mapy zawierające projekty podziału nieruchomości winne być sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w piśmie Starosty Białostockiego GKN.II.7222-2-2/09 z dn. 12.01.2009r., zakłada się dokonanie podziału 9-ciu działek o nr geod.: 1485/2, 1488/6, 1488/7, 1513/1, 1511/3, 1511/5, 1512, 1511/8, 1513/2 f/ projekt budowlany 6 egz, z których 4 egz. będą stanowić załącznik do wniosku o wydanie decyzji zgody na realizację inwestycji drogowej g/ projekt stałej organizacji ruchu 2 egz. h/ projekty wykonawcze branżowe po 4 egz. (drogowy, sanitarny: kanał deszczowy, gaz, wodociąg, elektryczny: ewentualna przebudowa o i oświetlenie terenu, telekomunikacyjny, małej architektury: 2 przystanki autobusowe, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery) i) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, branżowe po 2 egz. j/ komplet kosztorysów inwestorskich po 2 egz. dla każdej z branży k/ przedmiary robót po 2 egz dla każdej z branży l/ cała dokumentacja w wersji elektronicznej Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2-letniej gwarancji na wykonane opracowanie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 usługi opracowania dokumentacji projektowej odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie dokumentacji projektowej na remont, przebudowę lub budowę ulicy, placu, ciągu pieszego itp. usługi potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, posiadającymi, niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, tj. dysponowanie co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej, elektrycznej, sanitarnej oraz telekomunikacyjnej, osoby te winne należeć do właściwej izby samorządu zawodowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo: w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum) oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu w danej procedurze zamówienia publicznego 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów 4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: - braku możliwości uzyskania niezbędnych opinii, uzgodnień w terminie, określonym jako końcowy wykonania dokumentacji - wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za kóre Wykonawca nie jest odpowiedzialny - działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie