Supraśl: WYKONANIĘ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
CZĘŚĆ I WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ UL. HENRYKOWSKIEJ W HENRYKOWIE
CZĘŚĆ II- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ UL. ZIELONEJ W SUPRAŚLU
Numer ogłoszenia: 92409 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIĘ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ CZĘŚĆ I WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ UL. HENRYKOWSKIEJ W HENRYKOWIE CZĘŚĆ II- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ UL. ZIELONEJ W SUPRAŚLU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę poniższych ulic: - Henrykowskiej w Henrykowie (długość ok. 1200 m ) z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci) - Zielonej w Supraślu wraz z dojazdem (długość ok 700 mb), na całej długości zaprojektowanie budowy kanału deszczowego, ewentualnie niezbędna przebudową istniejącej infrastruktury, w dojeździe ulicy zaprojektowanie również sieć kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej. Graficznie zakres poszczególnych ulic przedstawiają (mapki) stanowiące załącznik do SIWZ 2. Dokumentację dla poszczególnych ulic należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.). Powinna spełniać warunki wynikające z obowiązujących przepisów prawa w szczególności Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych oraz winna być wykonana zgodnie z normami i zasadami wiedzy technicznej. Złożona dokumentacja winna odpowiadać aktualnemu stanowi prawnemu na dzień złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, winna zawierać wszystkie wymagane uzgodnienia, opinie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Proponowane rozwiązania oraz ewentualne warianty rozwiązań projektowych należy uzgadniać z Zamawiającym. 3. Zakres opracowania dla poszczególnych ulic obejmuje: a/ mapę do celów projektowych w skali 1:500 b/ badania geologiczne gruntu c/ przygotowanie wniosków o wydanie wymaganych dla niniejszego opracowania opinii o których mowa w art. 11 d ust.1 pkt 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych wraz z niezbędnymi załącznikami d/ przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej, zgodnie art. 11 d ust.1 pkt 1÷ 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych e/ mapy zawierające projekty podziału nieruchomości winne być sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w piśmie Starosty Białostockiego GKN.II.7222-2-2/09 z dn. 12.01.2009r. - stanowi zalącznik do siwz - w ul. Henrykowskiej zakłada się dokonanie podziału pięciu działek o nr geod.: 16/15, 16/16, 41/12, 41/13 i 41/18 - w ul. Zielonej zakłada się dokonanie podziału podziału sześciu działek o nr geod.: 1475, 1477, 1478, 1481, 1482, 1483 f/ projekt budowlany 6 egz, z których 4 egz. będą stanowić załącznik do wniosku o wydanie decyzji zgody na realizację inwestycji drogowej g/ projekt stałej organizacji ruchu 2 egz. h/ projekty wykonawcze branżowe po 4 egz. (drogowy, sanitarny) ewentualnej przebudowy i) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, branżowe po 2 egz. j/ komplet kosztorysów inwestorskich po 2 egz. dla każdej z branży k/ przedmiary robót po 2 egz dla każdej z branży l/ cała dokumentacja w wersji elektronicznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie dokumentacji projektowej na remont, przebudowę lub budowę ulicy - zamówienia winne być potwierdzone dokumentem, że zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, tj. dysponowanie co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej, sanitranej, osoby te winne należeć do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dysponowanie osobą z uprawnieniami w dziedzinie geodezji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo: w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum) oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w danej procedurze zamówienia publicznego 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów 4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zapisy dotyczące mozliwosći wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały określowne w treści wzoru umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi dokumentacji projektowej na budowę ul. Henrykowskiej w Henrykowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Henrykowskiej w Henrykowie (długość ok. 1200 m ) z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ UL. ZIELONEJ W SUPRAŚLU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Zielonej w Supraślu wraz z dojazdem (długość ok 700 mb), na całej długości zaprojektowanie budowy kanału deszczowego, ewentualnie niezbędna przebudową istniejącej infrastruktury, w dojeździe ulicy zaprojektowanie również sieć kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.