Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY ADEŃSKIEJ W ZAŚCIANKACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową ulicy Adeńskiej w Zaściankach. Długość jezdni wynosi ok. 112 mb, a szerokość 5 mb. Nawierzchnia jezdni z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej- grub. 3 cm, podbudowie pomocniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub 20 cm dodatkowo należy wzmocnić podłoże warstwą z gruntu stabilizowanego cementem grub. 15 cm. Chodnik obustronny (1,5 m- 2,0 m) wraz z wjazdami. Roboty drogowe obejmują również wykonanie dwóch przykanalików wraz wpustami do studni (kanalizacja deszczowa została już wykonana).
Uwaga: Opracowany projekt dotyczy również budowy innych ulic, dlatego też należy odnieść się jedynie do treści dotyczących budowy ul. Adeńskiej.
W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.52-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości:
2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. posiadają wiedzę i doświadczenie
- w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane; zakres, rodzaj i wartość prac zbliżona z robotami dla niniejszego zamówienia, roboty potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających,
3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- osoba do nadzoru, winna posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; osoba te winne posiadać co najmniej dwuletni staż na stanowisku - Kierownika Robót.
4.znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o dostarczonie wymaganych dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie
a)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych zamówień o wartości nie mniejszej niż:- 100 000 zł, każde z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy wykazać się min.2 zamówieniami)
2.W celu potwierdzenia dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a)przedstawienie w wykazie osoby przewidzianej do nadzoru wykonania zamówienia (co najmniej dwuletni staż na stanowisku- Kierownika Robót), którą dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia i jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane uprawnienia: branża drogowa.
3. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia
a)polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: 100 000 zł.
4.W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1
b)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
c) Aktualne zaświadczenie właściwego :
- Naczelnika Urzędu Skarbowego
- Oddziału ZUS lub KRUS
potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817)
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania:
a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt. 5b), 5c). W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument,
b/ oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
c/Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
d/ wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
e/ składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale oraz udzielonych pełnomocnictw do reprezentowania firmy, które muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).