Supraśl: Budowa ul. Wiejskiej w Sobolewie
Numer ogłoszenia: 51462 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Wiejskiej w Sobolewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową ul. Wiejskiej w Sobolewie etap I (odcinek od km 0+000,00 do km 0+368,33) i etap II (odcinek od km 0+488,00 do km 0+720,1). Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierzchni brukowcowej wraz z chodnikiem (bruk z rozbiórki pozostaje we własności Zamawiającego), wykonanie nawierzchni jezdni (długość ok. 600 mb, szerokość 6 m) z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grub. 5 cm, na podbudowie zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7 cm, podbudowie pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm oraz na podbudowie pomocniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr 10 cm na warstwie odsączającej z piasku gr 15 cm. Na całym odcinku chodnik obustronny (0,5- 1,4) wraz z wjazdami. Roboty drogowe obejmują budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi. Kanał deszczowy na odcinku od studni 5- 11 A oraz 4-2, rury PVC Ø 315 o długości ok 342 m, na odcinku od W2- 23, rury PVC Ø 315 o długości ok 212 m. Prace obejmują również przebudowę odcinka wodociągu, przełożenie kabla telekomunikacyjnego, demontaż starego przepustu z rur żelbetowych oraz montaż nowego Ø 80 i długości ok 12 m ze rur stalowych spiralnie karbowanych. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.52-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: część I: Wykonanie podbudowy wraz z kanalizacją deszczową w ul. Wiejskiej- etap I 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) część II: Wykonanie nawierzchni ul. Wiejskiej- etap I- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) część III: Wykonanie podbudowy wraz z kanalizacją deszczową w ul. Wiejskiej- etap II- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). część IV: Wykonanie nawierzchni ul. Wiejskiej- etap II- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo: w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum) oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w danej procedurze zamówienia publicznego 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów 4. oświadczenie o spełnieniu warynków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1/wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, niezbędnych do prawidłowego wykonania podstawowego zamówienia i których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania. 2/ szczególne niesprzyjających warunków atmosferycznych 3/ wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny. 4/siła wyższa np. wystąpienia zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- obejmuje etap I na odcinku od km 0+000,00 do km 0+368,33 w zakresie wykonania podbudowy wraz z kanalizacja deszczową..


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- obejmuje etap I na odcinku od km 0+000,00 do km 0+368,33 w zakresie wykonania nawierzchni..


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- obejmuje etap II na odcinku ok km 0+488,00 do km 0+720,1 w zakresie wykonania podbudowy wraz z kanalizacja deszczową..


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- obejmuje etap II na odcinku ok km 0+488,00 do km 0+720, w zakresie wykonania nawierzchni.