Supraśl: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ZADANIU: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO - KANALIZACYJNEJ GM. SUPRAŚL OBEJMUJĄCEJ: BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ W SUPRAŚLU, BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ WE WSI OGRODNICZKI I KARAKULE, BUDOWĘ SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE WSI GARBÓWKA I ZAŚCIANKI
Numer ogłoszenia: 49929 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14098 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ZADANIU: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO - KANALIZACYJNEJ GM. SUPRAŚL OBEJMUJĄCEJ: BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ W SUPRAŚLU, BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ WE WSI OGRODNICZKI I KARAKULE, BUDOWĘ SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE WSI GARBÓWKA I ZAŚCIANKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zadaniu: Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej gm. Supraśl obejmującej Budowę kanalizacji sanitarnej w Supraślu, Budowę kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej we wsi Ogrodniczki i Karakule, Budowę sieci wodociągowej na terenie wsi Grabówka i Zaścianki. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, - potwierdzanie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, - udział w przeglądach technicznych w okresie trwania rękojmi i gwarancji nadzorowanych obiektów budowlanych, - informowanie Zamawiającego o wystąpieniu konieczności wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych - informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na ewentualne przedłużenie terminu wykonania prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35505,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ