Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zadaniu: Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej gm. Supraśl obejmującej: Budowę kanalizacji sanitarnej w Supraślu, Budowę kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej we wsi Ogrodniczki i Karakule, Budowę sieci wodociagowej na terenie wsi Grabówka i Zaścianki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zadaniu: Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej gm. Supraśl obejmującej Budowę kanalizacji sanitarnej w Supraślu, Budowę kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej we wsi Ogrodniczki i Karakule, Budowę sieci wodociągowej na terenie wsi Grabówka i Zaścianki.
Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- potwierdzanie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
- udział w przeglądach technicznych w okresie trwania rękojmi i gwarancji nadzorowanych obiektów budowlanych,
- informowanie Zamawiającego o wystąpieniu konieczności wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych
- informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na ewentualne przedłużenie terminu wykonania prac..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ustawy:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego :
a) Wykaz wykonanych usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru na robotach budowlanych - branża sanitarna - inwestycje o wartości powyżej 700 000,00 zł z podaniem daty i miejsca wykonania. Należy się wykazać min. 2 pracami w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Wykonawca winien przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Należy wskazać osoby które będą pełniły nadzór inwestorski na danym zadaniu.
Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby pełniące funkcje inspektorów nadzoru posiadają wymagane uprawnienia:
- do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności sanitarnej bez ograniczeń oraz dokumenty potwierdzające że są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
3. W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania:
a) Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty. W odniesieniu do pozostałych dokumentów, winien złożyć co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy pomiot oddzielnie. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument.
b) Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
d) Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
e) Składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale oraz udzielonych pełnomocnictw do reprezentowania firmy, które muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, tel. 085 7132 726; fax: 085 7132 725.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl pok. 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pod nazwą: Budowa kanalizacji sanitarnej w Supraślu, Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Ogrodniczki i Karakule oraz Budowa sieci wodociągowej we wsi Ogrodniczki i Karakule, Budowa sieci wodociągowej na terenie wsi Grabówka i Zaścianki jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 Tytuł operacji: Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej gm. Supraśl..