Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030
Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, fax 085 7132720,
7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.suprasl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont
instalacji elektrycznej i nagłaśniającej budynku Zespołu Szkół Sportowych
w Supraślu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych
związanych z remontem instalacji elektrycznej i nagłaśniającej budynku
Zespołu Szkół Sportowych w Supraślu przy ul. Piłsudskiego 1, zgodnie ze
sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną i
przedmiarem. W zakres robót wchodzi wymiana instalacji elektrycznej i
nagłaśniającej oraz prace remontowo- wykończeniowe po wykonaniu prac
związanych z wymianą powyższych instalacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5,
45.31.00.00-3, 45.21.50.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.22-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data
zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być
zabezpieczona
wadium 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy
złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia
mogą sie ubiegać wykonawcy którzy:
1. Posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia:
w ciągu
ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane związane z
wykonaniem niniejszego zakresu robót w technologii jak zamówione roboty,
potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających,
zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim
stanowisku.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia:
- wyrażą zgodę na termin
płatności równy 30 dni od daty końcowego odbioru robót i dostarczenia
faktury Zamawiającemu,
- posiadają polisę lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień
publicznych
5. Wniosą wadium
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z
postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną
obowiązuje załączenie umowy spółki.
3. Aktualne zaświadczenie
właściwego :
- Naczelnika Urzędu Skarbowego
- Oddziału ZUS lub
KRUS
potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Polisa lub
inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane
dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
6.W przypadku gdy ofertę składa
spółka z ograniczona odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie
przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie
stosownego dokumentu ( uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie
art.230 k.s.h. (Ustawa z dnia 15 września 2000 r., Dz. U. Nr 94, poz.
1037 z późn. zm.).
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w
postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące
wymagania:
a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum ( podmioty
składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt
XIII. 2,3,5,6. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może
złożyć wspólny dokument,
b/ oferta musi być podpisana w taki sposób
by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
c/Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika
(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego
zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
Uwaga: treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
d/
wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą
wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
e/ składając oświadczenie o
spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując
się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać
dane dotyczące konsorcjum.
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5
lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, tożsamych zamówień o wartości nie mniejszej niż np. 100 000 zł,
(odpowiednio w dostosowaniu do warunków realizowanego zamówienia) każde,
z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy
wykazać się min.2 zamówieniami).
9. Wykaz pracowników nadzoru
przewidzianych do wykonania zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że
osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia
(kierownik robót z uprawnieniami elektrycznymi do kierowania robotami) w
wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby
Inżynierów Budownictwa
10. Oświadczenie, że użyte materiały są
dopuszczone do obrotu i spełniają wymagania jakościowe określone w art.
10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Urząd Miejski w Supraślu,
ul. Piłsudskiego 58,
16-030
Supraśl
(pokój nr 10).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd
Miejski w Supraślu,
ul. Piłsudskiego 58,
16-030 Supraśl
(pokój
nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).