Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg na terenie gminy Supraśl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Supraśl. Zakres prac obejmuje wykonywanie usług żwirowania i żużlowania (punktowe, liniowe w miarę potrzeb) oraz równania dróg gminnych. Zakres robót w okresie trwania zamówienia wynikać będzie z aktualnych potrzeb, poszczególne odcinki dróg będą wskazywane każdorazowo przez Zamawiającego. Wykonanie zamówienia obejmuje 3 rejony terenu gminy Supraśl. Rejon I wsie: Grabówka, Sobolewo, Zaścianki, rejon 2 wsie: Ogrodniczki, Karakule, Sowlany, Ciasne, rejon 3 wsie puszczańskie (Sokołda i okolice). Żużlowanie dróg nie będzie następowało w 3 rejonie- wsie puszczańskie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. posiadają wiedzę i doświadczenie
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadanie niezbędnego sprzętu: część I, II- wymagane dysponowanie samochodem samowyładowczym, część III- wymagane dysponowanie równiarką.
4. znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego:
- Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, część I, II- wymagane dysponowanie samochodem samowyładowczym, część III- wymagane dysponowanie równiarką.
2. W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ustawy:
a) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
c) Aktualne zaświadczenie właściwego :
- Naczelnika Urzędu Skarbowego
- Oddziału ZUS lub KRUS
potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie się o udział w postępowaniu, powinni spełnić następujące wymagania:
a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt 3 b, c. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument.
b/ oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
c/ Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
d/ wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z pełnomocnikiem (liderem),
e/składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.
6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817)
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale oraz udzielonych pełnomocnictw do reprezentowania firmy, które muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczoną kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I żwirowanie dróg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: dostarczenie kruszywa naturalnego-pospółki, służącego do naprawy dróg. Dostawa samochodem ciężarowym samowyładowczym obejmująca: załadunek, wyładunek, miejscowe ułożenie materiału, zasypanie dziur, wyrw, nierówności występujących na drogach oraz rozplantowanie materiału. Dostawa kruszywa naturalnego, które powinno spełniać wymagania normy PN-B-11111 i PN-B-11113 ma być potwierdzona udokumentowaniem źródeł ich poboru, każdorazowo potwierdzona dokumentem stwierdzającym ilość materiału. Na żądanie Zamawiającego należy przedłożyć dokument potwierdzający jakość kruszywa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II żużlowanie dróg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: dostarczenie żużlu, służącego do naprawy dróg. Dostawa żużlu samochodem ciężarowym samowyładowczym wraz z załadunkiem, wyładunkiem, miejscowym ułożeniem materiałów, zasypaniem dziur, wyrw i nierówności występujących na drogach, ewentualnym rozplantowaniem. Dostawa żużlu (materiał Zamawiającego), będzie następowała z Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej, Ciepłownia Zachód, ul. Starosielce 2/1 Białystok..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III równanie dróg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zakres prac obejmuje równanie dróg o nawierzchni gruntowej (ok. 90 km). Równanie będzie wykonywane zarówno na terenie zabudowanym w ulicach z elementami infrastruktury technicznej oraz na drogach poza terenem zabudowanym. Zamawiający zakłada, że usługa równania dróg w poszczególnych miejscowościach powinna być dokonywana według poniższego harmonogramu:- na terenie Grabówki, przynajmniej raz w następujących miesiącach: kwiecień, czerwiec, listopad i grudzień
-na terenie Sobolewa, przynajmniej raz w następujących miesiącach: kwiecień, czerwiec, wrzesień, listopad
-w pozostałych wsiach, przynajmniej raz w następujących miesiącach: kwiecień, czerwiec, wrzesień i listopad
Poszczególne ulice, drogi będą każdorazowo zlecane przez Zamawiającego, zlecenia wynikać będą z aktualnych potrzeb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.