Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SUPRAŚL OBEJMUJĄCEGO OBSZAR STREFY OCHRONY
UZDROWISKOWEJ A UZDROWISKA SUPRAŚL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Supraśl obejmującego obszar strefy ochrony uzdrowiskowej A Uzdrowiska Supraśl. Plan obejmować będzie obszar ochrony uzdrowiskowej A ,która swoim zasięgiem obejmuje część miasta Supraśl oraz tereny leśne i łąki włączone do strefy A. Zakres obszaru, objęty opracowaniem określa Uchwała nr XXXI/307/09 Rady Miejskiej w Supraślu z dnia 3 września 2009r. Zakres opracowania obejmuje wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w skali 1: 1000 wraz z prognozą wpływu ustaleń zmian planu na środowisko przyrodnicze (może wystąpić obowiązek sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko, gdyż gmina Supraśl należy do obszaru NATURA 2000) oraz prognozy skutków finansowych uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający ma możliwość udostępnienia mapy do celów projektowych (forma analogowa oraz elektroniczna np. dxf) obejmującej obszar strefy A na terenie miasta Supraśl, mapy na pozostałą część opracowywanego terenu strefy A (poza granicami miasta),Wykonawca wykona we własnym zakresie.
3.2. Projekt planu winien być spójny z następującymi materiałami wyjściowymi:
studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Supraśl- Uchwała nr XXXVI/236/98 Rady Miejskiej w Supraślu z dnia 17 czerwca 1998r.,
projektem tymczasowego statutu Uzdrowiska Supraśl- Uchwała nr XLII/399/06 Rady Miejskiej w Supraślu z dnia 29 czerwca 2006r,
Operatem Uzdrowiskowym gminy Supraśl,
Koncepcją Zagospodarowania strefy A Ochrony Uzdrowiskowej w Supraślu.
3.3. Plan winien być opracowany według procedury i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.
3.4. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia:
projekt planu winien zawierać część opisową i graficzną w formie papierowej i elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, część opisowa- 5 szt, wydruk barwny- 5 sztuk
w planie należy określić elementy zawarte w obowiązujących przepisach prawa dotyczących planowania zagospodarowania przestrzennego, elementy zalecone przez Zamawiającego oraz wszystkie inne w zależności od potrzeb dla opracowywanego obszaru..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem pracprzy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres prac dokonywana będzie w terminie 21 dni od daty dostarczenia poszczególnej faktury Zamawiającemu.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
b) Aktualne zaświadczenie właściwego :
- Naczelnika Urzędu Skarbowego
- Oddziału ZUS lub KRUS
potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego:
a)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegających na opracowaniu co najmniej 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym, z podaniem jego wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie zostało wykonane należycie.
b)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami i dokumentami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, główny projektant planu- urbanista winien być członkiem Izby Urbanistów, należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień oraz przynależności do właściwej izby.
c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie się o udział w postępowaniu, powinni spełnić następujące wymagania
a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1, 2.. W odniesieniu do
pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument,
b/ oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
c/ Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
d/ wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
e/składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.)
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale oraz udzielonych pełnomocnictw do reprezentowania firmy które muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczoną kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).