Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Spółdzielczej w Supraślu etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową ul. Spółdzielczej w Supraślu etap I, obejmujący odcinek od ul. Dolnej do ul. J. Piłudskiego Długość jezdni na tym odcinku wynosi ok. 474 mb, a szerokość 6 m. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grub. 4 cm, warstwa wiążąca o gr. 4 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm oraz podbudowie pomocniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. Na całym odcinku chodnik prawostronny wraz z wjazdami a lewostronny na pierwszych 137 m ulicy oraz na ostatnich 69 m. Po lewej stronie jezdni zaprojektowano, zatoki postojowe usytuowane równolegle w ilości 25 sztuk, usytuowane poprzeczne w ilości 21 sztuk. Roboty drogowe obejmują również budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi- 15 sztuk Ø 1000. Kanał deszczowy od studni 1 do studni 15: rury PVC Ø 315 o długości ok 201,50 m, rury PVC, PE Ø 400 o długości ok 227 m, rury PVC PE Ø 200 o długości ok. 16 m, rury PE Ø 500 o długości ok. 39 m. Prace obejmują również budowę seperatora Ø 2000 do czyszczenia wód opadowych oraz przestawienie słupa linii napowietrznej 0,4 kV i przebudowę przełącza.
W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.52-0, 45.23.22.10-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości
część I Wykonanie podbudowy wraz z kanalizacją deszczową: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
część II Wykonanie nawierzchni: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. posiadają wiedzę i doświadczenie
w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane; zakres, rodzaj i wartość prac zbliżona z robotami dla danej części zamówienia, roboty potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających,
3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
osoby do nadzoru, winne posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; osoby te winne posiadać co najmniej dwuletni staż na stanowisku - Kierownika Robót.
4.znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie
a)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych zamówień o wartości nie mniejszej niż:- 500 000 zł dla części I (łącznie roboty sanitarne i roboty drogowe); 100 000 zł dla części II, każde z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy wykazać się min.2 zamówieniami).
2.W celu potwierdzenia dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a)Wykaz osób przewidzianych do nadzoru wykonania zamówienia (co najmniej dwuletni staż na stanowisku- Kierownika Robót), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Część I wymagane uprawnienia: branża sanitarna, elektryczna i drogowa, Część II wymagane uprawnienia: branża drogowa.
3. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia
a)polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł- część I, 100 000 zł-część II
4.W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1
b)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
c) Aktualne zaświadczenie właściwego :
- Naczelnika Urzędu Skarbowego
- Oddziału ZUS lub KRUS
potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817)
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania:
a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt. 5b), 5c). W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument,
b/ oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
c/Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
d/ wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
e/ składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale oraz udzielonych pełnomocnictw do reprezentowania firmy, które muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu,16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, pokój nr 10,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu,16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, pokój nr 10,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Wykonanie podbudowy wraz z kanalizacja deszczową..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. Na całym odcinku chodnik prawostronny wraz z wjazdami a lewostronny na pierwszych 137 m ulicy oraz na ostatnich 69 m. Po lewej stronie jezdni zaprojektowano, zatoki postojowe usytuowane równolegle w ilości 25 sztuk, usytuowane poprzeczne w ilości 21 sztuk. Roboty drogowe obejmują również budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi- 15 sztuk Ø 1000. Kanał deszczowy od studni 1 do studni 15: rury PVC Ø 315 o długości ok 201,50 m, rury PVC, PE Ø 400 o długości ok 227 m, rury PVC PE Ø 200 o długości ok. 16 m, rury PE Ø 500 o długości ok. 39 m. Prace obejmują również budowę seperatora Ø 2000 do czyszczenia wód opadowych oraz przestawienie słupa linii napowietrznej 0,4 kV i przebudowę przełącza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.22.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Wykonanie nawierzchni,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość jezdni wynosi ok. 474 mb, a szerokość 6 m. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grub. 4 cm, warstwa wiążąca o gr. 4 cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.