Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY
WODNO- KANALIZACYJNEJ GMINY SUPRAŚL:
BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W GRABÓWCE-
OTWORY STUDZIENNE NR 2 I NR 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z rozbudową jednootworowego ujęcia wody wodociągu w Grabówce o kolejne dwa otwory studzienne o planowanej głębokości 93 m na każdy odwiert (informuje się, że jest to planowana głębokość, która w trakcie robót może się okazać płytsza lub głębsza, jak również mogą wystąpić odwierty negatywne). Wykonane odwierty mają umożliwić eksploatowanie ujęcia w układzie dwóch studzien podstawowych i jednej studni awaryjnej, przy pokryciu pełnego zapotrzebowania na wodę z ujęcia wynoszącego Q= 90 m3 /h . Ujęcie wodociągowe w Grabówce ma zaopatrywać w wodę ludność zamieszkującą na terenie wsi: Zaścianki, Grabówka, Sobolewo i Henrykowo. Zakres prac obejmuje także wykonanie wymaganych badań laboratoryjnych wody, kontrolne pompowania, pełnienie dozoru przez uprawnionego geologa oraz opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogelogicznej ujęcia wody.
2.Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- wymagane jest posiadanie statusu zakładu górniczego
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. odwiert o głębokości min 60 m.
- dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania wierceniami powyżej 100 m głębokości, stwierdzone przez Dozór Górniczy oraz osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania prac geologicznych celem pełnienia dozoru geologicznego
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- pozwalającej na realizację zamówienia, przy założeniu, iż płatność zostanie dokonana w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.
- Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 100 000 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
b)Aktualne zaświadczenie właściwego :
Naczelnika Urzędu Skarbowego
Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) Decyzja Urzędu Górniczego o zaliczeniu Wykonawcy do grupy zakładów górniczych
3.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego :
a)Wykaz zamówień (minium 2) o zakresie i wartości prac zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. wykonanie odwiertu o głębokości min 60 m, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać zakres, wartość, termin i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie,
b)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca: -przewidzianej do kierowania pracami wiertniczymi, osoba winna posiadać kwalifikacje do kierowania wierceniami powyżej 100 m głębokości, stwierdzone przez Dozór Górniczy wraz z dokumentem stwierdzającym wymagane kwalifikacje
- przewidzianej do pełnienia dozoru geologicznego, osoba winna posiadać uprawnienia do wykonywania prac geologicznych wraz z dokumentem stwierdzającym, posiadanie wymaganych uprawnień.
c)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
4.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.)
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim
przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania:
a)Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 2a, 2b, 2c. W odniesieniu do pozostałych dokumentów, winien złożyć conajmniej jeden z z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt 1 składa ustanowiony pełnomocnik, lub każdy podmiot oddzielnie
b)Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
c)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
d)Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
e)Składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pod nazwą: Budowa stacji uzdatniania wody w Grabówce- otwory studzienne nr 2 i nr 3 jest przewidziane do finansowania na lata 2009-2010 ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 Tytuł operacji: Rozbudowa infrastruktury wodno- kanalizacyjnej gm. Supraśl.