Supraśl: DOSTAWA SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP
SUPRAŚL Numer ogłoszenia: 204424 - 2009; data zamieszczenia:
22.06.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Supraślu , Ul. 3-go
Maja 5B, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132 700, 085 7132 731, faks
085 7132 725, 085 7132 700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU
RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP SUPRAŚL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego z rocznika 2009
samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP w Supraślu. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia przedstawiono w wymaganiach sprzętowych i minimalnych warunkach
techniczno- użytkowych przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga udzielenia
co najmniej 24-letniej gwarancji na samochód i występujące w nim wyposażenie. 3.
Zamawiający wymaga zapewnienia serwisu pogwarancyjnego przez conajmniej okres 10
lat od daty dostawy przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga zapewnionego
serwisu samochodu przez sieć Autoryzowanych Stacji Obsługi na terenie
województwa podlaskiego. 5. Zamawiający wymaga, aby samochód posiadał Świadectwo
Dopuszczenia zgodne z wymaganiami przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów
służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia
oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania
(Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002) Centrum Naukowo - Badawczego Ochrony
Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego ul. Nadwiślańska 213; 05-420 Józefów
k/Otwocka. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia samochodu do siedziby
Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego również odbędzie się odbiór techniczno-
jakościowy i przeszkolenie w zakresie obsługi samochodu przedstawicieli
Zamawiającego..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach:
90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą
dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie), wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem
i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa wozu
strażackiego o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. 3.Znajdują się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
pozwalającej na realizację zamówienia, przy założeniu, iż płatność zostanie
dokonana w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.
Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na kwotę min 100 000 zł. 4. Nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Nie spełnienie chociażby
jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem
oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana
wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt
1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a)Aktualny odpis z
właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku
Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
b)Aktualne zaświadczenie właściwego : Naczelnika Urzędu Skarbowego Oddziału
ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że
Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez
Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego : a)Wykaz
zamówień (minium 1) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na
dostawę samochodu strażackiego o wartości nie mniejszej niż 500 000zł. Wykaz
winien zawierać daty, miejsca dostawy oraz ich wartości. Wykonawca zobowiązany
jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zastały
wykonane należycie (np. referencje, zaświadczenia, protokoły odbioru) 4.W celu
potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisę lub inny dokument
ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie
mniejszą niż 100 000 zł 5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa
odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - opis przedmiotu
zamówienia; charakterystyka techniczno- użytkowa oferowanego pojazdu która
winna zostać opracowana na podstawie treści załącznika nr 5; należy opisać
wszystkie dane oferowanego pojazdu z godnie z zakresem danych przedstawionym w
wymaganiach techniczno- użytkowych (z podziałem na 1. kabina załogi, 2. układ
napędowy i podwozie, 3. zabudowa i wyposażenie pożarnicze oraz 4. wymiary i
masy pojazdu). -Świadectwo Dopuszczenia CNBOP 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa
wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
(Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział
w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące
wymagania: a)Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające
ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 2a i 2b. W
odniesieniu do pozostałych dokumentów, winien złożyć conajmniej jeden z z
podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt 1 składa
ustanowiony pełnomocnik, lub każdy podmiot oddzielnie b)Oferta musi być
podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców
występujących wspólnie, c)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić
pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga:
treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d)Wszelka
korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z
pełnomocnikiem (liderem), e)Składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak
również wypełniając inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np.
nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. Dokumenty, o
których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem
oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.suprasl.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl,
pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul.
Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).