Supraśl: USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA
BUDOWĘ ULIC W GMINIE SUPRAŚL Numer ogłoszenia: 210350 - 2009; data
zamieszczenia: 26.06.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030
Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720,
7132725.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONANIA
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA BUDOWĘ ULIC W GMINIE SUPRAŚL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej na budowę ulic
w Gminie Supraśl z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych oraz ewentualną
niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury. Przedmiot zamówienia obejmuje
następujące ulice: w mieście Supraśl- ul. Kodeksu Supraskiego, w miejscowości
Grabówka- ul. Dolna (od ul. Polnej do ul. Ciołkowskiego), ul. Europejska (od ul.
Ottawskiej do ul. Jodłowej), ul. Leśna oraz w miejscowości Zaścianki- ul.
Produkcyjna (od ul. Szosa Baranowicka do ul. Modrzewiowej), ul. Pana Tadeusza-
zaułek. W/w ulice należą do Gminy Supraśl. Graficznie zakres poszczególnych ulic
przedstawiają załączone mapki. 2.Dokumentacja powinna spełniać warunki
wynikające z obowiązujących przepisów prawa w szczególności Prawa budowlanego i
Prawa zamówień publicznych oraz winna być wykonana zgodnie z normami i zasadami
wiedzy technicznej. Złożona dokumentacja winna odpowiadać aktualnemu stanowi
prawnemu na dzień złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, winna
zawierać wszystkie wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na
budowę. Proponowane rozwiązania oraz ewentualne warianty rozwiązań projektowych
należy uzgadniać z Zamawiającym. 3.Dokumentacja techniczna winna być sporządzona
dla każdej ulicy jako oddzielny komplet obejmujący: a/ projekt budowlany- 6 egz.
b/ mapę do celów projektowych w skali 1: 500 c/ badania geologiczne gruntu d/
wniosek o ustaleniu lokalizacji celu publicznego e/ wniosek o wydanie decyzji
środowiskowej f/ projekt stałej organizacji ruchu 2 egz. g/ specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, branżowe po 2 egz. h/ projekty
wykonawcze branżowe po 4 egz. i/ komplet kosztorysów inwestorskich po 2 egz. j/
przedmiary robót po 2 egz oraz kosztorysy ślepe po 1 egz. Zamawiający wymaga
udzielenia co najmniej 2-letniej gwarancji na wykonane opracowania.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba
części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą
dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające
swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.
wykonanie dokumentacji projektowej na remont, przebudowę lub budowę ulicy -
dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do
wykonania przedmiotu zamówienia oraz należeć do właściwej izby samorządu
zawodowego architektów, inżynierów budownictwa 3.Znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - pozwalającej
na realizację zamówienia, przy założeniu, iż płatność zostanie dokonana w
terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 4. Nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Nie spełnienie chociażby
jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem
oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana
wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ustawy: a) Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z
postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy b)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku
Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 2.W celu
potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i
doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia publicznego : a)Wykaz zamówień (minium 2) zrealizowanych
przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i
wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie dokumentacji
projektowej na remont, przebudowę lub budowę ulicy. Wykaz winien zawierać
zakres opracowania, wartość, termin realizacji i odbiorców wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie, b)wykaz osób,
przewidzianych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie
dysponował Wykonawca wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie niezbędnych
uprawnień do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia oraz aktualne
zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego
architektów, inżynierów budownictwa. c)Pisemne zobowiązania innych podmiotów
do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o
którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) 4. Wykonawcy mogą
wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy
winni spełnić następujące wymagania: a)Każdy uczestnik umowy tworzącej
konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokument
wymieniony w pkt 1b. W odniesieniu do pozostałych dokumentów, winien złożyć
conajmniej jeden z z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
określone w pkt 1a składa ustanowiony pełnomocnik, lub każdy podmiot
oddzielnie b)Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała
wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c)Wykonawcy występujący wspólnie
muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
d)Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z pełnomocnikiem (liderem), e)Składając oświadczenie o spełnianiu warunków,
jak również wypełniając inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu
np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału
lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za
wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.suprasl.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl
/pokój nr 10/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 16.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul.
Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wykonania dokumentacji technicznej na
budowę ulicy Kodeksu Supraskiego w Supraślu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy
Kodeksu Supraskiego w Supraślu z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych
oraz ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury..
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wykonania dokumentacji technicznej na
budowę ulicy Dolnej w Grabówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy
Dolnej w Grabówce z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych oraz ewentualną
niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury..
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wykonania dokumentacji technicznej na
budowę ulicy Europejskiej w Grabówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy
Europejskiej w Grabówce z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych oraz
ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury..
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa wykonania dokumentacji technicznej na
budowę ul. Leśnej w Grabówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy
Leśnej w Grabówce z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych oraz ewentualną
niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury..
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa wykonania dokumentacji technicznej na
budowę ulicy Produkcyjnej w Zaściankach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy
Produkcyjnej w Zaściankach z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych oraz
ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury..
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa wykonania dokumentacji technicznej na
budowę ulicy Pana Tadeusza- zaułek w Zaściankach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej na budowę ulicy
Pana Tadeusza- zaułek w Zaściankach z uwzględnieniem odprowadzenia wód
opadowych oraz ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury..