IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) W
postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w łącznej wysokości 3600
zł, w tym:
a) Część 1 – części gminy Supraśl (rejon Szosy Baranowickiej na odcinku
Zaścianki) – 600 zł
b) Część 2 – części miasta Supraśl w rejonie ulicy Białostockiej
(rozszerzenie cmentarza) – 1000 zł
c) Część 3 – części gminy Supraśl w obszarze obejmującym strefę A
Uzdrowiska Supraśl – 2000 zł
2) Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku
następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie głównego projektanta | 20,00 |
okres rękojmi na wykonaną usługę | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1)
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod
rygorem nieważności i będą dopuszczalne w przypadkach określonych w art.
144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia w następujących
przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z
dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4października 2018r. o
pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę.
3) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku
zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 2a, będzie odnosić się
wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami
ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę
podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy,
do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i
usług.
4) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2 a, cena jednostkowa netto
nie zmieni się, a cena jednostkowa brutto zostanie wyliczona na
podstawie nowych przepisów.
5) Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o
której mowa w pkt 2 b i c, będzie obejmować wyłącznie część
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła
zmiana wysokości kosztów umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w
życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego
wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w
zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne.
6) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2 b, wynagrodzenie Wykonawcy
ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w
związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących
usługę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia
za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od
kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi
kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia
pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym,
odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio
związane z realizacją przedmiotu Umowy.
7) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2 c, wynagrodzenie Wykonawcy
ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy
ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym
usługę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się
wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługę, o
których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim
wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy.
8) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2 pkt d Wykonawca zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu realny wpływ zmiany na wartość należnego
mu wynagrodzenia, w szczególności przedłożyć wykaz personelu, który
realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z
kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany.
9) W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w pkt 2, każda ze stron może
wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w
szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką
wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od
której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy
uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
10) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu
zamówienia w następstwie:
a) przedłużenia się procedur uzyskania uzgodnień, opinii, za które
Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności pomimo zachowania należytej
staranności – termin wykonania umowy ulega zmianie o wydłużenie czasu
uzyskiwania uzgodnień i opinii,
b) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego i nie wynikających z winy Wykonawcy, w przypadku
wprowadzenia istotnych zmian do przedstawionych przez Wykonawcę
opracowań, koncepcji, w trakcie realizacji warunkujących przedłużenie
terminu wykonania przedmiotu umowy lub wstrzymanie terminu realizacji
przedmiotu umowy, termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o
okres trwania okoliczności celem dokończenia przedmiotu umowy w sposób
należyty, zmiana terminu realizacji umowy nie wpływa na zmianę
wynagrodzenia,
c) przyczyn leżących po stronie Zamawiającego niezależnych od Wykonawcy o
czas trwania tych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-08, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: