IV.1) OPIS IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) W postępowaniu wymagane jest
wniesienie wadium w łącznej wysokości 7 000 zł 2) Wadium, o którym mowa w ppkt 1
może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium wnosi się
przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
Nie
Należy podać informacje
na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert
w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba
uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
okres
gwarancji |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie
zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem
nieważności. 1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o
okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu
zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu
których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem
okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą
następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian
dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą
mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią
niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót,
w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami
lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli
konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za
które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania
robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze
względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych,
które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia
niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne
podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych
kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich
zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są
następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy
wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania
których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli
opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww.
decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania
robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub
nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy, g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu
umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) Wykonawca jest uprawniony do żądania
zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii
wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w
następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części
robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań
technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a
wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w
oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań
groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji
projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego,
wynikających z art. 36a ust. 1 Prawo Budowlane, c) wystąpienia warunków
geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób
istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie
znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą
skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym
wykonaniem przedmiotu umowy, d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających
w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności
napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,
instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania
przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub
materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia
niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne
podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych
kolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu
Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. W terminie 10 dni roboczych od dnia
otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru
inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany
Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji
zmiany. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia
konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
Zmiany będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca
obowiązywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu: Data:
2019-03-28,
godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na
pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub
prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: