IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: Przetarg
nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat
wadium
1) W postępowaniu wymagane
jest wniesienie wadium w łącznej wysokości 7 000 zł 2) Wadium, o którym mowa w
ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)
pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium wnosi się
przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje
się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni
do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem) Nie Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia: Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres
gwarancji |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań
zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu
zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie
oferty:
Podział negocjacji
na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja
elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na
której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji
i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania
techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak Należy wskazać
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej
umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 1)
Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania
przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia
robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie
zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności,
za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem
nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji
projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ
na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki
atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z
powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi
przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność
wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót
zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu
na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które
wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia
niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne
podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych
kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich
zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są
następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy
wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania
których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli
opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww.
decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania
robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub
nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy, g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu
umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) Wykonawca jest uprawniony do żądania
zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii
wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w
następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części
robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań
technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a
wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w
oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań
groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b)
konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji
projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego,
wynikających z art. 36a ust. 1 Prawo Budowlane, c) wystąpienia warunków
geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób
istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie
znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą
skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym
wykonaniem przedmiotu umowy, d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających
w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności
napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,
instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania
przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub
materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia
niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne
podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych
kolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu
Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. W terminie 10 dni roboczych od dnia
otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru
inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany
Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji
zmiany. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin
składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-05-11,
godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem):
Nie Wskazać
powody:
Język
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
>
PL IV.6.3) Termin
związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie IV.6.5) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: